Paul Ziggo wrote:
Goedemiddag @Rentner en welkom op de Community,
Goed dat je via dit forum contact hebt opgenomen. Inmiddels zie ik dat je via de klantenservice al nieuwe aansluitmaterialen geregeld hebt.
Er is alleen nog geen afspraak met een gratis installatiemonteur ingepland. Dit kan ik alsnog voor je regelen. Op welke data zou een afspraak jou het beste uitkomen?
Je kan anders ook zelf een afspraak inplannen via www.zgiggo.nl/afspraakmaken
Goeden avond Paul vandaag alle materialen binnen gekomen en aangesloten .Eigentlijk werkt alles binnen een half uur . Ik ben enthousiast !! alles vlekkeloos verlopen .
Alleen zou het goed zijn wanneer een installatiemonteur nog een keer alles controleert want wij hebben toch ‘s avonds tegenvallende verbindingswaarden wanneer veel mensen online zijn.
Het is bij ons zo dat de inkomende signaal kabel niet groen is , maar via een dunne grijze kabel uit de kruipruimte via mijn buurman komt !?
Op welk tijdstip is het mogelijk een monteur in te plannen ? , bij ons maakt de tijd / tijdstip in wezen niet uit .
m.vr.groet