@Simba24 "Ik dacht dat er een monteur kwam om -jouw- snelheid te herstellen, dat zijn snelheid goed is, dat is de klacht niet en heb jij geen boodschap aan toch? Ik begrijp niet dat hij dan maar weggaat.... fijne monteur, die moeten ze vaker sturen (NOT)"
@Simba24 Ziggo levert internet en als dat met de goede snelheid binnenkomt, dan is het aan jezelf om je eigen apparatuur in orde te krijgen.
Ziggo levert geen ICT diensten voor je eigen apparatuur, die kennis en kunde en ervaring zul je bij de leverancier van je eigen apparatuur moeten halen of zelf doen.
Kun je dit zelf niet of lukt het je zelf niet, dan kun je mogelijk hulp vragen in je omgeving en als die mogelijkheid er niet is, dan zijn er ICT bedrijven / computer bedrijven die dit voor je kunnen uitzoeken en in orde kunnen maken.
Het is als met de stroom, als mijn wasmachine het niet doet en de stroomleverancier b.v. Essent meet dat er voldoende stroom binnenkomt, dan gaan ze niet mijn wasmachine nakijken en repareren, dan zul je naar de leverancier van die wasmachine toe moeten of een reparatiebedrijf.