Hi
FAKNL Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.
Uiteraard altijd leuk om je abonnement te verhogen, als het dan ook maar werkt. Wat voor toestel gebruik je om dit te testen? Is dit een oude iPhone of juist de meest recente iPhone? Uiteraard werkt het met je desktop wel prima want die zit aan een kabeltje vast en dan heb je geen verlies (misschien een beetje), maar met Wifi kan er van alles aan de hand zijn. En natuurlijk werkte het met 250 altijd goed maar 500 is wel 2x zoveel en dan moet je toestel dit ook maar aankunnen.
Je kan bij de instellingen van je Airport Extreme, onder het kopje Draadloos je netwerk aanpassen. Daar staat ook Draadloze opties bij en daar zet je 5Ghz mee aan (die niet altijd standaard aan staan, naar mijn weten). Geef aub dit netwerk een andere naam, bv de naam van je 2,4Ghz maar dan met de 5 er achter of zo. Dan weet je zeker dat je toestel dat netwerk pakt en niet per ongelijk toch die 2,4. Als je het zo doet en je hebt de meest recente iPhone, dan werkt het als een trein (als de NS geen vertraging heeft) :).
Ik hoop in ieder geval dat die kennis je zondag verder kan helpen. Het is zo ie zo altijd lastig om dit op een afstand te bekijken. Er spelen ook nog wel een aantal factoren.
Bedankt voor het doorgeven
Jan F.