Destijds is dit, op deze manier, ingeregeld in overleg met Ziggo zelf. Vanmorgen heb ik de Ziggo Modem/Router terug in router modus laten zetten en samen met de helpdesk geprobeerd om de deco's aan de praat te krijgen. Dit lukte enkel met de hoofd deco maar wat we ook probeerden, de overige deco's reageerden nergens op.
Na een uur in samenspraak met de helpdesk besloten om de oude situatie weer te herstellen. Oftewel de Ziggo Modem/Router weer in bridge mode. Nadat dit gebeurd was duurde het uiteindelijk ook weer bijna een uur om alles aan de praat te krijgen en ja, alle deco's zijn nu aangesloten maar............
de snelheden zijn in het hele huis aanzienlijk lager dan gisteren.
Begane grond max 180 Mbps (was gisteren nog 288 Mbps).
Eerste etage max 30 Mbps (was gisteren nog 250 Mbps).
Zolder max 20 Mbps (was gisteren nog 80 Mbps).
Ik weet het niet meer....