Ik heb de gigamodem als ik de snelheid met met Ziggo speedtest dan geeft dit aan 400MBit/s als ik dat meet met Speedtest van Ookla meet ik 924MBit/s
Hoe kan dit de monteur kon dat niet verklaren.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Onrustig!
Dat is wel een heel erg groot verschil en ik snap dat je hier je vraagtekens bij hebt! Met een speedtest zie je de snelheid tussen jou en één server, dat is één specifieke route. Dit is tenzij je een speedtest hebt die meerdere servers gebruikt zoals de speedtest die @anoniemforum hierboven deelt. De ene route kan sneller zijn dan de andere, net zoals de verschillende servers verschillende prestaties zullen leveren.
Als je verschillende resultaten meet geldt: de hoogste score telt, dat is de maximale snelheid (die je hebt kunnen meten)
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
het zijn maar moment opnames en meestal is Ookla betrouwbaarder dan de speedtest van ziggo
kun je het eens via http://www.dslreports.com/speedtest testen
Gebruik de juiste kabels liefs cat 6e
Hi @Onrustig!
Dat is wel een heel erg groot verschil en ik snap dat je hier je vraagtekens bij hebt! Met een speedtest zie je de snelheid tussen jou en één server, dat is één specifieke route. Dit is tenzij je een speedtest hebt die meerdere servers gebruikt zoals de speedtest die @anoniemforum hierboven deelt. De ene route kan sneller zijn dan de andere, net zoals de verschillende servers verschillende prestaties zullen leveren.
Als je verschillende resultaten meet geldt: de hoogste score telt, dat is de maximale snelheid (die je hebt kunnen meten)
Ik geloof dat ook en ik wil hiermee de vraag afsluiten
Ik wil deze topic Onrustig Giga snelheid Afsluiten
Onrustig wrote:Ik wil deze topic Onrustig Giga snelheid Afsluiten
een moderator kan dat voor je regelen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.