Een slootmaaier van de gemeente heeft tijdens het maaien de kabel afgetrokken. Hoe krijg ik dat snel gerepareerd?
Opgelost! Ga naar oplossing.
De monteur is geweest en heeft de verbinding hersteld. Dat had ik zelf ook al voor elkaar gekregen maar het was nog niet waterdicht. De kabel ligt nu open en bloot door de sloot maar er is gemeld dat er een aannemer wordt ingeschakeld voor een robuustere oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kun je een foto van de (breuk in de) kabel plaatsen?
Als de kabel bereikbaar is en op één plek gebroken is, dan kan een storingsmonteur dit waarschijnlijk wel herstellen, in andere gevallen moet mogelijk een aannemer ingeschakeld worden.
Hi @Middelvaart,
Wat een zure situatie! Als de gemeente-medewerker het zelf ook heeft opgemerkt, hebben ze ingangen om dit bij ons te melden, bijvoorbeeld via Schade melden | Ziggo. Ik ben inderdaad ook verder nieuwsgierig naar waar @tobiastheebe naar vraagt.
Ik zie tevens dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega voor een monteursbezoek, top! Ik hoop dat er snel reparatie plaats kan vinden.
Ik heb reeds contact gehad met Ziggo. maandag komt een monteur.
Maandag komt een monteur. Kan helaas niet sneller.
De monteur is geweest en heeft de verbinding hersteld. Dat had ik zelf ook al voor elkaar gekregen maar het was nog niet waterdicht. De kabel ligt nu open en bloot door de sloot maar er is gemeld dat er een aannemer wordt ingeschakeld voor een robuustere oplossing.
Hi @Middelvaart, wat fijn dat de verbinding weer oke is! Gelukkig is de aannemer ingeschakeld en komt er binnenkort een permanente oplossing!
Trek je aan de bel als wij iets voor je kunnen doen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.