1
Vraag
2
Reacties
Middelvaart

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Snel een monteur

Een slootmaaier van de gemeente heeft tijdens het maaien de kabel afgetrokken. Hoe krijg ik dat snel gerepareerd?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Middelvaart
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

De monteur is geweest en heeft de verbinding hersteld. Dat had ik zelf ook al voor elkaar gekregen maar het was nog niet waterdicht. De kabel ligt nu open en bloot door de sloot maar er is gemeld dat er een aannemer wordt ingeschakeld voor een robuustere oplossing.

Bekijk in context

6 Reacties 6
tobiastheebe

Level 20
Super Expert
  • 16117Posts
  • 1026Oplossingen
  • 7079Likes

Kun je een foto van de (breuk in de) kabel plaatsen?

 

Als de kabel bereikbaar is en op één plek gebroken is, dan kan een storingsmonteur dit waarschijnlijk wel herstellen, in andere gevallen moet mogelijk een aannemer ingeschakeld worden.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6823Posts
  • 792Oplossingen
  • 2782Likes

Hi @Middelvaart,

 

Wat een zure situatie! Als de gemeente-medewerker het zelf ook heeft opgemerkt, hebben ze ingangen om dit bij ons te melden, bijvoorbeeld via Schade melden | Ziggo. Ik ben inderdaad ook verder nieuwsgierig naar waar @tobiastheebe naar vraagt. 

 

Ik zie tevens dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega voor een monteursbezoek, top! Ik hoop dat er snel reparatie plaats kan vinden.

Middelvaart
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ik heb reeds contact gehad met Ziggo. maandag komt een monteur.

Middelvaart
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Maandag komt een monteur. Kan helaas niet sneller.

Middelvaart
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

De monteur is geweest en heeft de verbinding hersteld. Dat had ik zelf ook al voor elkaar gekregen maar het was nog niet waterdicht. De kabel ligt nu open en bloot door de sloot maar er is gemeld dat er een aannemer wordt ingeschakeld voor een robuustere oplossing.

Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 996Posts
  • 124Oplossingen
  • 417Likes

Hi @Middelvaart, wat fijn dat de verbinding weer oke is! Gelukkig is de aannemer ingeschakeld en komt er binnenkort een permanente oplossing! 

Trek je aan de bel als wij iets voor je kunnen doen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic