1
Vraag
2
Reacties
P.wijjnen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Smartwifi pods ontkoppelen

Hallo ik heb mijn dochter’s smartwifi pod gekoppeld met mijn modem hetgeen niet de bedoeling was. Wil je de pod weer ontkoppelen ajb?

pod id: 

**Serienummer verwijderd door moderator wegens privacy**

bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7339Posts
  • 2150Oplossingen
  • 3295Likes

Hi @P.wijjnen, welkom hier!

Bij deze heb ik de SmartWifi Pod van jouw dochter weer losgekoppeld van jouw modem.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Pasi

Level 18
Expert
  • 7422Posts
  • 428Oplossingen
  • 3760Likes

Hallo,

welkom op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png in hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.

Als u wilt dat een Ziggo mod direct met uw vraag/probleem bezig kan gaan, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ( alleen zichtbaar voor hun ), zodat ze uw Ziggo gegevens kunnen achterhalen.

U kan/mag dat serienummer wel verwijderen en dat tussen haakjes achter uw postcode/huisnummer zetten ( dat is alleen zichtbaar voor Ziggo mods ), zo voorkomt u misschien misbruik van dat nummer.

Wacht u op een Ziggo mod, hij/zij kan dit voor u aanpassen. Zodra uw vraag aan bod is, zal hij/zij dit hier melden.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7339Posts
  • 2150Oplossingen
  • 3295Likes

Hi @P.wijjnen, welkom hier!

Bij deze heb ik de SmartWifi Pod van jouw dochter weer losgekoppeld van jouw modem.

P.wijjnen
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel boor snelle service

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic