1
Vraag
2
Reacties
Nitefly8

Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Smartwifi pods ontkoppelen

Op aanraden van Klantenservice medewerker Tijn, wil ik via deze weg tweedehands SmartWiFi pods laten ontkoppelen die ik van een andere klant heb gekocht via Marktplaats..

(er werd aangegeven dat een nieuw topic starten mogelijk beter werkt dan reageren in het bestaande SmartWifi pods ontkoppelen-forumdraadje)

 

Ben benieuwd 😀

 

ik heb de ‘tip van Bert’

gevolgd.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2273Posts
  • 302Oplossingen
  • 812Likes

Hallo @Nitefly8 

Goed dat je het bij ons voorlegt. 

Ik heb jouw verhaal doorgezet naar mijn collega's. 
Wanneer alles klopt, worden de pods binnen 24 uur ontkoppeld en kun je ze zelf koppelen aan jouw modem. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61488Posts
  • 4190Oplossingen
  • 15633Likes

Als de verkoper ze zelf gekocht heeft van Ziggo, kunnen ze worden vrijgegeven.

Als de verkoper ze in bruikleen van Ziggo heeft, dan kunnen ze niet worden vrijgegeven.

 

Plaats de serienummers achter je huisnummer, dan kan Ziggo kijken wat er mogelijk is.

Nitefly8
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik ga er (naïef/vertrouwen in de mensheid e.d.) vooralsnog vanuit dat de vorige eigenaar ze gekocht heeft. 
info heb ik inderdaad toegevoegd aan mijn huisnummer.

here’s hoping..!

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61488Posts
  • 4190Oplossingen
  • 15633Likes

Ik schat de kans op 60%, zoals ik nu alle aanvragen en uitkomsten hier op de Ziggo community langs zie komen.

Maar ik duim met je mee 🙂

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2273Posts
  • 302Oplossingen
  • 812Likes

Hallo @Nitefly8 

Goed dat je het bij ons voorlegt. 

Ik heb jouw verhaal doorgezet naar mijn collega's. 
Wanneer alles klopt, worden de pods binnen 24 uur ontkoppeld en kun je ze zelf koppelen aan jouw modem. 

Nitefly8
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi,

ik heb een sms gekregen dat ze gekoppeld zijn.

als ik echter met de Mijn Ziggo inloggegevens de SmartWifi app benader heb ik een foutmelding te pakken..

Op de website kan ik als gebruikersnaam een mailadres (@niet-ziggo.nl / @hotmail.nl etc) invullen.

accepteert de Smartwifi app alleen een username die ik nooit onthoud 🙂 ?

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2273Posts
  • 302Oplossingen
  • 812Likes

Dat ging vlot in jouw geval, @Nitefly8 😉
Je log in de SmartWifi app in met jouw Mijn Ziggo gegevens. Het is dus een gebruikersnaam / e-mailadres welke je sowieso al moest onthouden 😉
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic