Vraag
Reacties
Oplossing
Maupert
Level 3

Smartwifi pods niet zichtbaar in netwerk

Enkele dagen geleden heb ik mijn smartwifi pods geinstalleerd. Installatie verliep prima. Echter ik krijg de pods niet zichtbaar in mijn netwerk.

 

De router heb ik al diverse keren uitgeschakeld. De Smartwif pods ook op het zelfde moment. Vervolgens de router gestart. Gewacht tot de router online was en daarna de pods gestart.

 

Misschien goed om te weten. Ik heb 3 pods waarvan er eentje bedraad aan het netwerk hangt.

 

Tot op heden geen resultaat. Graag advies.

 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als je in Apparaten op het wifi symbool tikt, dan komen de pods in beeld en kun je zien welk apparaat met welke pod of het modem verbonden is.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Hoe kijk je in je netwerk?

 

Met een apparaat wat een wifi verbinding maakt, zie je maar 1 wifinaam die uitgezonden wordt door alle wifipunten 2,4 en 5 GHz, in jou geval zijn dat 8 wifipunten, 4 wifinamen van de 2,4 GHz en 5 wifipunten van de 5 GHz..

 

Wil je de aparte wifizenders zien?

Dan kun je die zien met b.v. de Wifi Analyzer van Matt Hafner op een Windows apparaat: WiFi Analyzer - Microsoft Store-toepassingen

 

 

0 Kudos
Maupert
Level 3
Topicstarter

Dank voor je antwoord.

 

Ik kijk met de smart wifi app van ziggo. Zowel op de laptop als op de telefoon (Iphone).

Daar zie de pods niet mee. Als ik de snelheden ga testen dan kom ik niet op de 350 mb. Inmiddels staat alles al meer dan 24H online.

 

Alleen bij de router kom ik 350 mb.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als je in Apparaten op het wifi symbool tikt, dan komen de pods in beeld en kun je zien welk apparaat met welke pod of het modem verbonden is.

0 Kudos
Ga naar reactie