Enkele dagen geleden heb ik mijn smartwifi pods geinstalleerd. Installatie verliep prima. Echter ik krijg de pods niet zichtbaar in mijn netwerk.
De router heb ik al diverse keren uitgeschakeld. De Smartwif pods ook op het zelfde moment. Vervolgens de router gestart. Gewacht tot de router online was en daarna de pods gestart.
Misschien goed om te weten. Ik heb 3 pods waarvan er eentje bedraad aan het netwerk hangt.
Tot op heden geen resultaat. Graag advies.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je in Apparaten op het wifi symbool tikt, dan komen de pods in beeld en kun je zien welk apparaat met welke pod of het modem verbonden is.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoe kijk je in je netwerk?
Met een apparaat wat een wifi verbinding maakt, zie je maar 1 wifinaam die uitgezonden wordt door alle wifipunten 2,4 en 5 GHz, in jou geval zijn dat 8 wifipunten, 4 wifinamen van de 2,4 GHz en 5 wifipunten van de 5 GHz..
Wil je de aparte wifizenders zien?
Dan kun je die zien met b.v. de Wifi Analyzer van Matt Hafner op een Windows apparaat: WiFi Analyzer - Microsoft Store-toepassingen
Dank voor je antwoord.
Ik kijk met de smart wifi app van ziggo. Zowel op de laptop als op de telefoon (Iphone).
Daar zie de pods niet mee. Als ik de snelheden ga testen dan kom ik niet op de 350 mb. Inmiddels staat alles al meer dan 24H online.
Alleen bij de router kom ik 350 mb.
Als je in Apparaten op het wifi symbool tikt, dan komen de pods in beeld en kun je zien welk apparaat met welke pod of het modem verbonden is.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.