1
Vraag
2
Reacties
Unobtainius

Level 2
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Smartwifi pods met ziggo modem in bridge

Hoi,

 

enkele maanden geleden kreeg ik van Ziggo gratis SmartWifi pods aangeboden. Dat aanbod kon ik niet afslaan. Na een avondje tobben kwam ik erachter dat die Pods bij mij niet gingen werken omdat ik een eigen router achter de modem heb hangen en de Ziggo modem dus in bridge modus staat. Ik kon ze in de la leggen of opsturen naar Ziggo.. lui van aard zoals ik ben zijn ze in de la beland… nu lees ik hier dat het met de andere wifiversterkers van TP link het wel

werkt, maar die oplossing is nooit aangedragen (misschien was die oplossing er toen ook nog niet..)

 

maar zijn er nog mogelijkheden voor deze smartwifipods eigenaar/verzorger?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @Unobtainius 

Wat jammer dat de Pods al zo lang bij je in de kast liggen 😮 

Natuurlijk mag je de Pods aan ons retourneren, dan liggen ze tenminste niet meer bij je thuis in een la 😄 maar helaas hebben we inderdaad zoals @Pasi aangeeft niet de optie om de TP Link deco M4 set kosteloos toe te sturen.

De kosten die @Pasi noemt zijn juist, je huurt de set al voor €2,50 p/m. 

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Unobtainius
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Smartwifi pods heb ik sinds December 2021 overigens…

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Dit is een openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Community Moderators ( die met [Z]iggo voor hun naam ) door de week meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

De zeskantige wifi pods werken inderdaad alleen samen met een modem/router van Ziggo.

De TP-link Deco pods zijn niet afhankelijk van Ziggo en kunnen overal werken.

Misschien zou, als u de zeskantige wifi pods net had ontvangen, een Ziggo mod deze nog om kunnen ruilen voor een set Deco's. Maar maanden later, verwacht ik dat niet meer.
Maar nooit geschoten is altijd mis, wacht u totdat een Ziggo mod langs komt, misschien kan hij/zij de set toch omruilen.

U kan een Deco set ook huren voor €2,50 p/m.

Leest u dit ook eens: Leidraad voor TP-Link DECO

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @Unobtainius 

Wat jammer dat de Pods al zo lang bij je in de kast liggen 😮 

Natuurlijk mag je de Pods aan ons retourneren, dan liggen ze tenminste niet meer bij je thuis in een la 😄 maar helaas hebben we inderdaad zoals @Pasi aangeeft niet de optie om de TP Link deco M4 set kosteloos toe te sturen.

De kosten die @Pasi noemt zijn juist, je huurt de set al voor €2,50 p/m. 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic