jcjm

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Smartwifi pods cadeau

Mijn ouders zijn net als ik al jaren klant van Ziggo. Ik ben achter al veel langer klant. Nu kregen hun een schrijven in de bus van Ziggo waarmee ze gratis pods konden bestellen als cadeau. 

Ik vraag me echter af waarom dat niet voor alle klanten geldt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Diverse gratis extra's worden in golven uitgerold, niet in 1 keer, omdat dit ook meestal vragen oplevert bij de helpdesk.

Als bijna 4 miljoen klanten in 1 keer een aanbieding krijgen, kan de helpdesk dit niet aan.

Waarom de één, het één aangeboden krijgt en de ander iets anders en wie al wel iets en wie nog niet, is in nevelen gehuld.

Bekijk in context

7 Reacties 7
jcjm
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

achter = echter

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Diverse gratis extra's worden in golven uitgerold, niet in 1 keer, omdat dit ook meestal vragen oplevert bij de helpdesk.

Als bijna 4 miljoen klanten in 1 keer een aanbieding krijgen, kan de helpdesk dit niet aan.

Waarom de één, het één aangeboden krijgt en de ander iets anders en wie al wel iets en wie nog niet, is in nevelen gehuld.

serstassen

Level 4
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Hallo, ook ik ben sinds jaar en dag klant van Ziggo (sedert de oprichting van @Home). Vorig jaar heb ik gebruik mogen maken van de Deco boosters. Maar omdat ik die veel te groot en qua vormgeving niet mooi vond, heb ik ze teruggestuurd. Nu hoor ik van diverse vrienden die ook klant zijn bij Ziggo (maar niet zo lang als ik) én lees ik de community items, dat zij de Smartwifi Pods cadeau hebben gekregen. Aangezien ik deze pods wel mooi qua vormgeving vind en ze een heel stuk kleiner zijn, wil ik hier ook graag gratis voor in aanmerking komen.

Ik verneem graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

 

Servé Stassen 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@serstassen ik snap je punt, een volkomen logische en terechte vraag.

Zoals ik het begrijp (maar dat is uiteindelijk lastig te concluderen zonder feitelijke klantgegevens) wordt deze actie onder meer aangeboden bij verhuizende klanten en klanten die internet erbij nemen (dus wel diensten hadden maar hun pakket uitbreiden).

Ook kan een marketingactie soms per regio verschillend worden aangevlogen. Als jij dan aan de beurt bent, hoor je het vanzelf. Ik gun het je van harte! 

serstassen

Level 4
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Hallo Jacob,

 

Bedankt voor je reactie. Nog een vraagje. Heeft het nut om hierover met Ziggo te bellen?

Met vriendelijke groet.

 

Servé

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Je kan altijd een belletje plegen met de helpdesk, onder het motto niet geschoten is altijd mis.

Dan zal ook blijken of het van nut was.

puppie

Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1064Likes

heb je nu problemen met jou wifi verbinding?

Uitgelicht topic