Hallo Ziggo medewerkers.
Ik heb gisteravond de nieuw ontvangen Smartwifi modem (zwart) aangesloten, maar het wil niet werken. De modem kan simpelweg niet gevonden worden en heb ik geen internet.
- de smartwifi app ziet ‘m niet.
- direct op ethernet met een laptop is 192.168.178.1 onbereikbaar
- geen ssid in de lucht?
Ik heb al 3x gereset (30sec resetknop), na een paar minuten blijft de led op groen branden (bridge?)
De aansluiting is paar maandjes geleden al verbeterd door een monteur , zodat mn toenmalige connectbox het ging doen. Connectbox had ik geen probleem mee, maar deze modem is echt onbereikbaar.
Verder zit er niks tussen.
Hoop dat jullie kunnen helpen.
Groeten, Victor
Opgelost! Ga naar oplossing.
in bridge mode hoort het modem bereikbaar te zijn via 192.168.100.1
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
in bridge mode hoort het modem bereikbaar te zijn via 192.168.100.1
Hallo @-VicDB- ,
Gebruik je geen TV?
Dan moet deze splitter vervangen worden door een POA254, je kan nu een bron van instraling krijgen.
De monteur heeft neem ik aan het binnenwerk alleen vervangen?
Ok ik had gemist dat IP adres voor bridge modus anders was, dank aan Robin hierboven.
Ingelogd en installatie voltooid, internet werkt!
blij om te horen dat alles werkt
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.