Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo Ziggo medewerkers.
Ik heb gisteravond de nieuw ontvangen Smartwifi modem (zwart) aangesloten, maar het wil niet werken. De modem kan simpelweg niet gevonden worden en heb ik geen internet.
- de smartwifi app ziet ‘m niet.
- direct op ethernet met een laptop is 192.168.178.1 onbereikbaar
- geen ssid in de lucht?
Ik heb al 3x gereset (30sec resetknop), na een paar minuten blijft de led op groen branden (bridge?)
De aansluiting is paar maandjes geleden al verbeterd door een monteur , zodat mn toenmalige connectbox het ging doen. Connectbox had ik geen probleem mee, maar deze modem is echt onbereikbaar.
Verder zit er niks tussen.
Hoop dat jullie kunnen helpen.
Groeten, Victor
Opgelost! Ga naar oplossing.
in bridge mode hoort het modem bereikbaar te zijn via 192.168.100.1
in bridge mode hoort het modem bereikbaar te zijn via 192.168.100.1
Hallo @-VicDB- ,
Gebruik je geen TV?
Dan moet deze splitter vervangen worden door een POA254, je kan nu een bron van instraling krijgen.
De monteur heeft neem ik aan het binnenwerk alleen vervangen?
Ok ik had gemist dat IP adres voor bridge modus anders was, dank aan Robin hierboven.
Ingelogd en installatie voltooid, internet werkt!
blij om te horen dat alles werkt
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...