Hallo,
met TP-Link heb ik uitvoerig contact gehad om er zeker van te zijn dat de aansluiting en intellingen van TP link goed zijn.
Vanaf de modem gaat er een UTP kabel naar een (eerste) switch, vanaf de eerste switch gaat er een kabel naar de hoofd Deco, vanaf de hoofd Deco gaat er een kabel naar de (tweede) switch, en vanaf de tweede switch gaat er een kabel naar iedere Overige Deco.
hij staat ingesteld als Accespoint, en heb ze ook al een paar keer terug naar fabrieksinstellingen gezet ook.
maar ik heb ook al vele andere varianten geprobeerd in overleg met TP-Link, daarna hebben ze bij TL- gezegd, dit probleem zit toch echt bij de modem van Ziggo en dat komt vaker voor, als ze dan de zakelijke Ubee modem plaatsen zonder wifi is alles opgelost is hun ervaring.
maar ook de VPN is nog steeds niet opgelost en daar heb ik al een ICT-er mee naar laten kijken ook maar ook die komt er niet meer uit, alles staat goed ingesteld en eigenlijk moet het zo werken maar om één of andere onverklaarbare reden werkt het toch niet.
we hebben zelfs geprobeerd om de VPN bij een broer van mij op te zetten en daar lukt dat zonder problemen in één keer.
kan je niet zo’n modem opsturen, dan weet ik het gelijk, ik begin er een beetje moedeloos van te worden eerlijk gezegd.
het kost me zo veel tijd iedere keer, een keer moet het toch opgelost zijn?
mvg Sjef