Het is nu December in november de nieuwe smartwifi modem ontvangen , kon niet inloggen via de laptop .
Via helpdesk de smartwifi app geinstalleerd en warempel ik kon er in en alles deed het , helemaal blij.
Echter vorige week kreeg ik problemen met inloggen in outlook ik moest mijn wachtwoorden van mijn accounts invullen , ik kon niet meer op diverse websites ( de HTTP) zelfs niet op nu.nl , wel op face book en ziggo maar weer niet op andere sites , helpdesk gebeld alles geprobeerd tot op een gegeven moment een fabrieksreset laten doen , hierna deed internet het weer ik helemaal blij..... maar toen begon het pas ik kon niet meer inloggen in het modem op geen enkele manier ( wifiapp, wifiweb en via ip ) wederom helpdesk gebeld . Hierdoor uiteindelijk een nieuwe modem toegestuurd gekregen , deze aangesloten wat denk je wel internet en wifi maar ik kon niet inloggen in het modem omdat deze niet is gevonden niet in de app en niet via wifiweb, weer gebeld uren aan de lijn 🙂 met verschillende medewerkers , ook weer via IP geprobeerd , vakje voor Nederland aangevinkt, het wachtwoord van het modem ingetypt ( echt wel de goede 30 x gecontroleerd) wat denk je "verkeerde wachtwoord ingetypt" elke keer weer .
Ook helpdesk was niet blij want ze zagen het modem wel maar konden ook niet inloggen .
Modem meerdere keren gereset maar helaas , nu kreeg ik als laatste het advies om maar even een dag te wachten totdat het modem zich had geinitialiseerd , waarschijnlijk dat dat de oplossing zou zijn ...
Dus maar ff afwachten nog ....