Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo, ik kan in de smartwifi app geen verbinding maken met wifi modem. 30 sec van stroom af helpt niet. Reset lukt ook niet. Is er een andere oplossing?
Heb ik ook last van. Lukt mij niet om het op te lossen.
Precies deze melding. Het gekke is dat het op mijn vorige telefoon wel werkte. Andere toestel (tab) werkt het ook niet.
Alles al gedaan. Werkt niet.
Geprobeerd , heeft geen effect.
Stop hier eerst mee. Ga een nieuw modem testen. Bedankt voor antwoord.
Heeft allemaal geen zin.
Begrijp ik goed dat de app nog steeds niet goed werkt na het opnieuw starten van het modem en het opnieuw installeren van de app? Nog steeds diezelfde melding in de app?
Nog steeds hetzelfde bericht. Zie bijlage. Let niet op de wifipod
Irritant @Vandeel En als je nu de app gebruikt op een ander apparaat, dat gaat wel goed? Heb je de app al eens verwijderd, toestel opnieuw opgestart en het daarna nog eens geprobeerd?
Goed in de gaten gehouden @Dave!
@Vandeel Zo te zien is dit gedeelte overgeplaatst vanaf het publieke forum naar de testgroep. Fijn dat het met de testversie voor nu gewoon goed werkt. Er is wel een probleem bekend dat je zo nu en dan nog de melding kan krijgen dat de modem niet gevonden kan worden. Een herstart moet dit dan oplossen, hier wordt aan gewerkt. 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...