1
Vraag
2
Reageer en help mee
Hen.

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smartwifi app kan geen verbinding maken met modem

Hallo, ik kan in de smartwifi app geen verbinding maken met wifi modem. 30 sec van stroom af helpt niet. Reset lukt ook niet. Is er een andere oplossing?

14 Reacties 14
Vandeel

Level 6
  • 89Posts
  • 2Oplossingen
  • 27Likes

Heb ik ook last van. Lukt mij niet om het op te lossen. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4836Posts
  • 444Oplossingen
  • 1427Likes

Hoi @Hen. en @Vandeel,

Erg onhandig dat de app niet werkt. Welke foutmelding verschijnt er en werkt het wel vanaf een ander apparaat? 

Vandeel

Level 6
  • 89Posts
  • 2Oplossingen
  • 27Likes

6B4714C2-8634-4745-8707-A48FF12C3D71.png

Hen.
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Precies deze melding. Het gekke is dat het op mijn vorige telefoon wel werkte. Andere toestel (tab) werkt het ook niet.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@Hen. en @Vandeel, Hmm dat is wel heel vreemd. Heb je je modem al opnieuw opgestart? En ook je wifi booster set? Of de app opnieuw gedownload?

Hen.
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles al gedaan. Werkt niet.

Vandeel

Level 6
  • 89Posts
  • 2Oplossingen
  • 27Likes

Geprobeerd , heeft geen effect.  

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5009Posts
  • 590Oplossingen
  • 1946Likes

Goedemiddag @Hen. en @Vandeel

 

Ik heb op de Community meerdere topics hierover gevonden, en de meeste gebruikers geven aan dat na het herinstalleren van de app, en een fabrieksreset van het modem het wel is opgelost.

Wellicht heb je hier nog wat aan?

Vandeel

Level 6
  • 89Posts
  • 2Oplossingen
  • 27Likes

Stop hier eerst mee. Ga een nieuw modem testen. Bedankt voor antwoord. 

Hen.
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heeft allemaal geen zin.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 1677Posts
  • 178Oplossingen
  • 764Likes

Begrijp ik goed dat de app nog steeds niet goed werkt na het opnieuw starten van het modem en het opnieuw installeren van de app? Nog steeds diezelfde melding in de app? 

Hen.
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog steeds hetzelfde bericht. Zie bijlage. Let niet op de wifipod

Screenshot_20220811-084553_SmartWifi.jpg

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 1677Posts
  • 178Oplossingen
  • 764Likes

Irritant @Vandeel En als je nu de app gebruikt op een ander apparaat, dat gaat wel goed? Heb je de app al eens verwijderd, toestel opnieuw opgestart en het daarna nog eens geprobeerd? 

David
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 2962Posts
  • 302Oplossingen
  • 1307Likes

Goed in de gaten gehouden @Dave! 

 

@Vandeel Zo te zien is dit gedeelte overgeplaatst vanaf het publieke forum naar de testgroep. Fijn dat het met de testversie voor nu gewoon goed werkt. Er is wel een probleem bekend dat je zo nu en dan nog de melding kan krijgen dat de modem niet gevonden kan worden. Een herstart moet dit dan oplossen, hier wordt aan gewerkt. 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic