1
Vraag
2
Reacties
Ingrid1965

Stamgast
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smartwifi app - foutmelding: Je bent niet verbonden met je modem

Hoi hoi,

N.a.v. het emailbericht dat ik gisteren van ZIGGO ontving heb ik heel enthousiast meteen de Smartwifi app geïnstalleerd. Helaas kan ik er niets mee, want hij geeft direct de foutmelding "Je bent niet verbonden met je modem - Controleer je internetverbinding' weer.
Ik ben thuis, mijn wifi werkt (gelukkig) prima, dus ik vraag mij af wat er misgaat?

Kan iemand mij hiermee helpen alskjeblieft? 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 689Posts
  • 106Oplossingen
  • 279Likes

@Ingrid1965 In de afgelopen maand hebben we veel geleerd en weten nu dat er bijvoorbeeld hobbels opgeworpen worden door beveiligingssoftware op je smartphone/tablet.
Wanneer je deze uitzet werkt de SmartWifi app zonder problemen. Ook zagen we enkele klanten die met een niet gekoppeld Vodafone account inlogden. 

Bij jouw modem heb ik gelijk gecheckt of die vanaf onze kant te bereiken is in de ondersteunende software waar ook de SmartWifi app zijn informatie ophaalt en daar werkt het probleemloos. 
Dat is goed nieuws, dan betekent dat jij de SmartWifi app ook gebruiken kan! Ik hoor het graag of het gelukt is de app te gebruiken. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56629Posts
  • 3737Oplossingen
  • 13587Likes

Haal het modem eens 30 seconden van de stroom, vaak helpt dat de verbinding met de app weer op gang.

Ingrid1965
topicstarter
Stamgast
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Bert,

Bedankt voor je reactie.

Helaas heeft je advies niet geholpen en krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56629Posts
  • 3737Oplossingen
  • 13587Likes

Staat in je modem onder Geavanceerde instellingen -> Draadloos signaal - Smart Wifi op ingeschakeld?

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5046Posts
  • 518Oplossingen
  • 1981Likes

Hey @Ingrid1965

Wat rot dat het niet direct goed werkt met de Smartwifi app. Bert schiet je al te hulp, heb je deze hulp nog nodig of is het intussen al opgelost? We horen het hoe dan ook graag 🙂

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 689Posts
  • 106Oplossingen
  • 279Likes

@Ingrid1965 In de afgelopen maand hebben we veel geleerd en weten nu dat er bijvoorbeeld hobbels opgeworpen worden door beveiligingssoftware op je smartphone/tablet.
Wanneer je deze uitzet werkt de SmartWifi app zonder problemen. Ook zagen we enkele klanten die met een niet gekoppeld Vodafone account inlogden. 

Bij jouw modem heb ik gelijk gecheckt of die vanaf onze kant te bereiken is in de ondersteunende software waar ook de SmartWifi app zijn informatie ophaalt en daar werkt het probleemloos. 
Dat is goed nieuws, dan betekent dat jij de SmartWifi app ook gebruiken kan! Ik hoor het graag of het gelukt is de app te gebruiken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic