Een paar jaar geleden heb ik meegdraaid in het Betatest programma van Ziggo voor het testen van de Plume Pods. Deze heb ik nog altijd en bevallen goed.
Als uitbreiding op deze oplossing heb ik een smartwifi pod van Ziggo besteld, echter lijkt deze niet samen te werken met de Plume pods. Via de Plume (Homepass) app kan ik de Ziggo pod niet toevoegen en omgekeerd ook niet.
Is er wel een oplossing om deze samen te laten werken?
Ik hoor het graag.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Rogierjapie,
Jammer dat deze niet samenwerken 😞 Ik ben dit topic tegen gekomen. Bert geeft aan dat het niet mogelijk is en dat je daarvoor de Plume app moet gebruiken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @Rogierjapie,
Jammer dat deze niet samenwerken 😞 Ik ben dit topic tegen gekomen. Bert geeft aan dat het niet mogelijk is en dat je daarvoor de Plume app moet gebruiken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.