@luitzen Hier heb je een bug gevonden in dit geval. Waarom je geen e-mail krijgt, is omdat je een oude Mijn Ziggo gebruikersnaam hebt welke geen e-mailadres is. Als je een nieuwe gebruikersnaam kiest of een nieuw account aanmaakt dan is de gebruikersnaam een e-mailadres. Elk e-mailadres mag maar één keer in gebruik zijn als gebruikersnaam en is daarom uniek. Daarom kunnen we een code sturen naar dit adres om in te loggen.
Contacte-mailadressen zijn niet uniek, dus vandaar dat er geen code naar gestuurd wordt.
Eigenlijk zou moeten worden aangegeven dat het e-mailadres wat je invoert niet wordt herkent als gebruikersnaam. Dit is dan ook de reden dat je geen code krijgt. Dat gebeurt dus niet en daardoor weet je niet wat er misgaat.
We gaan dit doorgeven aan de app-ontwikkelaars. Bedankt voor het melden. 🙂
Als je de functie toch graag wilt gebruiken kun je jouw gebruikersnaam aanpassen in je Mijn Ziggo. Je kunt anders gewoon op de reguliere manier inloggen.