Hoi,
Ik probeer via de smartwifi app en via mijn pc in te loggen zonder wachtwoord en dan zou je een inlogcode moeten krijgen...
Helaas komt deze al 3 dagen niet aan...
Mijn mailadres is ***@home.nl
** E-mailadres verwijderd door moderator wegens privacy**
m.v.g.
Luitzen
Opgelost! Ga naar oplossing.
@luitzen Hier heb je een bug gevonden in dit geval. Waarom je geen e-mail krijgt, is omdat je een oude Mijn Ziggo gebruikersnaam hebt welke geen e-mailadres is. Als je een nieuwe gebruikersnaam kiest of een nieuw account aanmaakt dan is de gebruikersnaam een e-mailadres. Elk e-mailadres mag maar één keer in gebruik zijn als gebruikersnaam en is daarom uniek. Daarom kunnen we een code sturen naar dit adres om in te loggen.
Contacte-mailadressen zijn niet uniek, dus vandaar dat er geen code naar gestuurd wordt.
Eigenlijk zou moeten worden aangegeven dat het e-mailadres wat je invoert niet wordt herkent als gebruikersnaam. Dit is dan ook de reden dat je geen code krijgt. Dat gebeurt dus niet en daardoor weet je niet wat er misgaat.
We gaan dit doorgeven aan de app-ontwikkelaars. Bedankt voor het melden. 🙂
Als je de functie toch graag wilt gebruiken kun je jouw gebruikersnaam aanpassen in je Mijn Ziggo. Je kunt anders gewoon op de reguliere manier inloggen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik weet zo even geen antwoord. Toch reageer ik omdat ik zie dat je je email adres hier plaatst.
Dat is niet handig. Je kunt het nu nog zelf weg halen.
@luitzen Klik op het pijltje rechts bovenin je bericht en klik op Reactie bewerken en haal je emailadres van dit open forum af, als je geen bergen spam en fishing mails om je oren wilt krijgen, deze lieden zijn dol op actieve email adressen.
@luitzen ik heb via de wifi app ook een code laten versturen en die is na 30 min ook nog niet aangekomen.
Ik verdenk de tool ervan dat dit ooit heeft gewerkt maar nu niet meer.
Ik zal het navragen bij de wifitool software mensen. Die zouden moeten weten of deze functie nog werkt of niet.
@luitzen Hier heb je een bug gevonden in dit geval. Waarom je geen e-mail krijgt, is omdat je een oude Mijn Ziggo gebruikersnaam hebt welke geen e-mailadres is. Als je een nieuwe gebruikersnaam kiest of een nieuw account aanmaakt dan is de gebruikersnaam een e-mailadres. Elk e-mailadres mag maar één keer in gebruik zijn als gebruikersnaam en is daarom uniek. Daarom kunnen we een code sturen naar dit adres om in te loggen.
Contacte-mailadressen zijn niet uniek, dus vandaar dat er geen code naar gestuurd wordt.
Eigenlijk zou moeten worden aangegeven dat het e-mailadres wat je invoert niet wordt herkent als gebruikersnaam. Dit is dan ook de reden dat je geen code krijgt. Dat gebeurt dus niet en daardoor weet je niet wat er misgaat.
We gaan dit doorgeven aan de app-ontwikkelaars. Bedankt voor het melden. 🙂
Als je de functie toch graag wilt gebruiken kun je jouw gebruikersnaam aanpassen in je Mijn Ziggo. Je kunt anders gewoon op de reguliere manier inloggen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.