1
Vraag
2
Reacties
wossname

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Smartwifi App: gepauzeerd device verdwenen uit overzicht

Eergisteren heb ik de Ninento in de Smart Wifi app gepauzeerd (I know, zwaktebod). 

Na herinstalleren van de app is de device uit het overzicht verdwenen en kan ik de verbinding niet hervatten.

 

De Nintendo maakt wel verbinding met de modem/Pod maar ik krijg een foutmelding over DNS name reslove (zie attch.)

 

Hoe laat ik de Nintendo weer toe op het internet? We zijn wel klaar met ganzenborden 😛

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

In de webinterface zou de Nintendo vermeld moeten worden in een tabel op de pagina Geavanceerde instellingen, Beveiliging, MAC-filtering, waaruit je deze kunt verwijderen om de Nintendo weer te voorzien van internettoegang. Je kunt de webinterface bereiken via 192.168.178.1 of 192.168.100.1.

Bekijk in context

3 Reacties 3
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

In de webinterface zou de Nintendo vermeld moeten worden in een tabel op de pagina Geavanceerde instellingen, Beveiliging, MAC-filtering, waaruit je deze kunt verwijderen om de Nintendo weer te voorzien van internettoegang. Je kunt de webinterface bereiken via 192.168.178.1 of 192.168.100.1.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

In de app Mijn Apparaten staat in tekst: links verboden en rechts gepauzeerd.

Staat die niet onder gepauzeerd?

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @wossname

Ganzenborden is anders ook erg leuk! Ben je er inmiddels uit? Is de Nintendo weer online? Laat anders even weten, we denken graag met je mee. 

Of voor de afwisseling nog een potje Monopoly? 😉 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic