Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Good day everyone,
I would like to cancel my Smartwifi pod subscription immediately. I received this at a Ziggo start subscription for a period of one year. I don't use this pod and therefore would like to return it.
Could anyone of moderators help to cancel this for me?
Bij voorbaat bedankt.
Henry
Opgelost! Ga naar oplossing.
Good morning @MC108, That's certainly possible! I have therefore canceled the pods for you, you will receive a confirmation by email within 24 hours. Within 7 working days you will receive a return box to return the Wifi Pods. If you still have the box of the Wifi Pods, they can also be returned in it. Then keep the proof of postage from PostNL.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Good morning @MC108, That's certainly possible! I have therefore canceled the pods for you, you will receive a confirmation by email within 24 hours. Within 7 working days you will receive a return box to return the Wifi Pods. If you still have the box of the Wifi Pods, they can also be returned in it. Then keep the proof of postage from PostNL.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...