Jeroen1981

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

SmartWifipods loskoppelen

Hi!

 

ik heb van een vriend twee wifipods gekregen. Staan echter nog geregistreerd op zijn adres.

 

wifipods zijn gekocht door hem, dus niet geleast. 

is er een moderator die deze kan ontkoppelen voor me, zodat ik ze aan mijn netwerk kan toevoegen? Serie nummers staan in mijn profiel.

 

thanks!

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hoi @Jeroen1981

Wat naar dat het allemaal zo moeizaam gaat met de Pods. We hebben achter de schermen nog eens een dubbele check gedaan, er was nog een koppeling met de modem van de vorige eigenaar. Dit hebben we nog eens verwijderd. WIl je checken of het nu lukt om te installeren? 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Goedenavond @Jeroen1981 

Om deze SmartWifi Pods aan uw account te kunnen koppelen, moet u de serienummers tussen haakjes achter uw postcode in uw profiel zetten, dan kunnen Ziggo-moderators nagaan of deze pods door u te gebruiken zijn. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor deze moderators.

Een Ziggo moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.

Omdat het vrijgeven van deze pods niet wordt gedaan via een enkele muisklik van de moderator maar door een andere afdeling, moet u er wel op rekenen dat het meestal iets van drie werkdagen duurt voordat u ze kunt installeren. 

Zodra Ziggo een SMS heeft verstuurd kunt u de SmarWifi Pods installeren.

 

⚠️ Misschien ten overvloede: SmartWifi Pods kunnen alleen op uw abonnement worden overgezet als de vorige eigenaar ook daadwerkelijk de eigenaar was en ze niet in bruikleen heeft gehad van Ziggo.

 

Jeroen1981
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hi @Wim C. 

 

Dank! Zojuist gedaan! Ik wacht even af.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hoi @Jeroen1981

Wat naar dat het allemaal zo moeizaam gaat met de Pods. We hebben achter de schermen nog eens een dubbele check gedaan, er was nog een koppeling met de modem van de vorige eigenaar. Dit hebben we nog eens verwijderd. WIl je checken of het nu lukt om te installeren? 

Jeroen1981
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hi @Madelon 

 

Het werkt prima zo! Ze zijn dus geinstalleerd. Dankjewel!

 

 

Uitgelicht topic