1
Vraag
2
Reacties
Shadowner

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

SmartWifiPods omruillen met SmartWifiBoosters (TP-LINK DECO M4)

Naar aanleiding van dit topic Opgelost: Smart WiFi pods met eigen router - Pagina 4 - Ziggo Community vraag ik mij af of het nog mogelijk is om mijn aanbieding voor Gratis WifiPods deze om te wisselen voor de SmartWifiBooster (DECO M4 units).

Helaas kreeg ik in het andere topic geen reactie nog. En ook bedenk ik mij nu is het niet netjes om een ander zijn topic te kapen, vandaar dit topic.

Ik hoop dat iemand van de Mods mij hier meer duidelijk over kan geven.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@Shadowner, helemaal goed. Ik heb het in orde gemaakt en de booster set komt naar je toe 🙂 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Shadowner
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dag @Bert ,

Ik hoopte dat in het andere topic ook, maar daar bleef het een week lang stil. 
Zojuist zag ik je melding dat ik vanuit mijn eigen topic (deze dus) hier hopelijk een Ziggo mod/mdw te pakken kan krijgen die mijn vraag hopelijk kan beantwoorden en/of helpen.

Desondanks waardeer ik je info!

Gr,
Shadowner


Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Shadowner Ah, ik zie nu pas dat je bericht in dat andere topic al een week oud is en mogelijk tussen de wal en het schip is gevallen, want een week is niet de normale gang van zaken.

 

De mogelijke oorzaak? Ik las dat door ziekte er aanzienlijk minder gereageerd wordt dan normaal door Ziggo, maar zo lang was ik nog niet tegen gekomen.

Shadowner
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Bert Ik hoop dat ze gauw reageren. Want zijn nu al weer 2 weken verder.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @Shadowner! Welkom op de Ziggo Community! 

Heel jammer dat er in je vorige topic niet gereageerd was. Goed dat je nog een topic hebt geopend. 
Ik zie dat er nog geen wifi pods in het systeem staan. Maar het ging om een aanbieding en je wil graag de DECO set in plaats van de pods begrijp ik?

Shadowner
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dag @Maud 

Bedankt voor je reactie.
Ik heb nog geen pods besteld omdat ik het zonde vind om ze te laten sturen als ik ze toch niet kan gebruiken.
Het klopt dat ik ipv de pods dan graag de DECO set zou willen hebben. Die werkt namelijk wel met mijn huidige setup (ook reeds TP-LINK DECO serie).

Ik heb inderdaad een mail ontvangen van Ziggo hierover. Zie de bijlage.

Graag verneem ik wat je voor mij kan betekenen.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@Shadowner, helemaal goed. Ik heb het in orde gemaakt en de booster set komt naar je toe 🙂 

Shadowner
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Top! 

Dank je wel @Maud 
Ik heb de bevestigingsmail inmiddels ontvangen hiervan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic