Naar aanleiding van dit topic Opgelost: Smart WiFi pods met eigen router - Pagina 4 - Ziggo Community vraag ik mij af of het nog mogelijk is om mijn aanbieding voor Gratis WifiPods deze om te wisselen voor de SmartWifiBooster (DECO M4 units).
Helaas kreeg ik in het andere topic geen reactie nog. En ook bedenk ik mij nu is het niet netjes om een ander zijn topic te kapen, vandaar dit topic.
Ik hoop dat iemand van de Mods mij hier meer duidelijk over kan geven.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Shadowner, helemaal goed. Ik heb het in orde gemaakt en de booster set komt naar je toe 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Dag @Bert ,
Ik hoopte dat in het andere topic ook, maar daar bleef het een week lang stil.
Zojuist zag ik je melding dat ik vanuit mijn eigen topic (deze dus) hier hopelijk een Ziggo mod/mdw te pakken kan krijgen die mijn vraag hopelijk kan beantwoorden en/of helpen.
Desondanks waardeer ik je info!
Gr,
Shadowner
@Shadowner Ah, ik zie nu pas dat je bericht in dat andere topic al een week oud is en mogelijk tussen de wal en het schip is gevallen, want een week is niet de normale gang van zaken.
De mogelijke oorzaak? Ik las dat door ziekte er aanzienlijk minder gereageerd wordt dan normaal door Ziggo, maar zo lang was ik nog niet tegen gekomen.
@Bert Ik hoop dat ze gauw reageren. Want zijn nu al weer 2 weken verder.
Hoi @Shadowner! Welkom op de Ziggo Community!
Heel jammer dat er in je vorige topic niet gereageerd was. Goed dat je nog een topic hebt geopend.
Ik zie dat er nog geen wifi pods in het systeem staan. Maar het ging om een aanbieding en je wil graag de DECO set in plaats van de pods begrijp ik?
Dag @Maud
Bedankt voor je reactie.
Ik heb nog geen pods besteld omdat ik het zonde vind om ze te laten sturen als ik ze toch niet kan gebruiken.
Het klopt dat ik ipv de pods dan graag de DECO set zou willen hebben. Die werkt namelijk wel met mijn huidige setup (ook reeds TP-LINK DECO serie).
Ik heb inderdaad een mail ontvangen van Ziggo hierover. Zie de bijlage.
Graag verneem ik wat je voor mij kan betekenen.
@Shadowner, helemaal goed. Ik heb het in orde gemaakt en de booster set komt naar je toe 🙂
Top!
Dank je wel @Maud
Ik heb de bevestigingsmail inmiddels ontvangen hiervan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.