1
Vraag
2
Reacties
Wendy M

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

SmartWifiApp inloggen lukt niet

Inloggen SmartWifiApp lukt niet. Zie bijlage. Contact met Ziggo support heeft tot op heden niet tot een oplossing geleid. Laatste tip was "Probeer het morgen nog maar eens"
Mijn Ziggo doet ook vreemd. Zie bijlage.

Ideeën en tips welkom



Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Die melding komt vaker voor en is morgen mogelijk weer weg.

Dit fenomeen wordt onderzocht door Ziggo om het op te lossen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Is er iets veranderd in je abonnement of ben je opnieuw terug gekomen bij Ziggo en heb je een nieuw klantnummer?

Zo ja, maak dan een nieuw Mijn Ziggo.

Zo nee, laat het hier weten, dan kan Ziggo kijken wat er mis gaat.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Wendy M in aanvulling van @Bert’s feedback; naast de SmartWifi app is er ook een webversie van deze app. Heeft u het daar al eens geprobeerd?

Wendy M
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hi Bert,
Er is niets veranderd in ons abonnement. Enige wat enige tijd geleden is veranderd, is het modem ivm met sneller internet.
Reeds contact gehad met Ziggo (chat en telefoon) zonder enige resultaat. "Probeer het morgen nog eens" 

Wendy M
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hi Wim,
Webversie van de App werkt ook niet. Zie bijlage. Vreemde melding overigens, omdat ik de webversie heb gestart op de laptop die verbonden is met de modem.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Die melding komt vaker voor en is morgen mogelijk weer weg.

Dit fenomeen wordt onderzocht door Ziggo om het op te lossen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic