Vraag
Reacties
Oplossing
BaskePW
Level 1

SmartWifi pods vrijgeven voor de installatie

Ik 4 Wifi pods overgenomen van een kennis. Deze had hij aangekocht. Waren dus niet in bruikleen.

Deze kan ik echter niet gebruiken omdat de serienummers nog ergens in gebruik zijn. Kunnen deze worden vrijgegeven?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Wifipods overgenomen?

Heb jij wifipods van een ander overgenomen en wil je deze activeren? Neem contact met ons op via de chat. De medewerker checkt of de wifipod gekoppeld kan worden.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @BaskePW het is inmiddels gelukt om de serienummers van de pods toe te voegen in het profiel zie ik, super! De pods zijn inmiddels vrijgegeven, je kunt ze installeren. Heel veel succes daarmee en veel plezier van de pods! 

Voor de meelezers heb ik hier de scenario's op een rijtje gezet:

Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod van Ziggo niet?
De tweedehandse SmartWifi pod werkt niet in combinatie met jouw modem als de verkoper de SmartWifi pod heeft gehuurd van Ziggo. Een gehuurde SmartWifi pod blijft namelijk eigendom van Ziggo en is niet overdraagbaar. Vraag de verkoper of de pods gehuurd of gekocht zijn, zo voorkom je teleurstellingen.

Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod wel?
Heeft de aanbieder de SmartWifi pod rechtstreeks via Ziggo gekocht? Dan kan diegene de pod ook weer verkopen. Let wel, de SmartWifi pod moet dan nog wel administratief losgekoppeld worden. Als dit namelijk nog niet is gebeurd, kun je de SmartWifi pod niet installeren. Neem dan via bovenstaande chat-optie contact met ons op. 

Wat zijn de kosten als ik een SmartWifi pod wil lenen of kopen?
Onze SmartWifi pods leen of koop je. Vanaf 1,25 euro per maand heb je ze al in huis. De SmartWifi pod 5 kost 49,50 euro per stuk en bestel je eenvouidg zelf via Mijn Ziggo.

Bekijk in context

4 Reacties 4
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan de SmartWifi pods vrijgeven en komt binnenkort langs in dit topic. Kun je de serienummers van de pods invullen bij 'Persoonlijke opmerkingen' in je profiel?

BaskePW
Level 1
Topicstarter

Waar vul ik dat precies in? Ik zie nergens een tekstveld

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Je kunt het in onderstaande veld invullen op de pagina waar ik in mijn vorige reactie naar verwees.

Screenshot 2024-02-20 at 19-09-28 Mijn instellingen - Ziggo Community.png

Judith
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @BaskePW het is inmiddels gelukt om de serienummers van de pods toe te voegen in het profiel zie ik, super! De pods zijn inmiddels vrijgegeven, je kunt ze installeren. Heel veel succes daarmee en veel plezier van de pods! 

Voor de meelezers heb ik hier de scenario's op een rijtje gezet:

Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod van Ziggo niet?
De tweedehandse SmartWifi pod werkt niet in combinatie met jouw modem als de verkoper de SmartWifi pod heeft gehuurd van Ziggo. Een gehuurde SmartWifi pod blijft namelijk eigendom van Ziggo en is niet overdraagbaar. Vraag de verkoper of de pods gehuurd of gekocht zijn, zo voorkom je teleurstellingen.

Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod wel?
Heeft de aanbieder de SmartWifi pod rechtstreeks via Ziggo gekocht? Dan kan diegene de pod ook weer verkopen. Let wel, de SmartWifi pod moet dan nog wel administratief losgekoppeld worden. Als dit namelijk nog niet is gebeurd, kun je de SmartWifi pod niet installeren. Neem dan via bovenstaande chat-optie contact met ons op. 

Wat zijn de kosten als ik een SmartWifi pod wil lenen of kopen?
Onze SmartWifi pods leen of koop je. Vanaf 1,25 euro per maand heb je ze al in huis. De SmartWifi pod 5 kost 49,50 euro per stuk en bestel je eenvouidg zelf via Mijn Ziggo.