Ik 4 Wifi pods overgenomen van een kennis. Deze had hij aangekocht. Waren dus niet in bruikleen.
Deze kan ik echter niet gebruiken omdat de serienummers nog ergens in gebruik zijn. Kunnen deze worden vrijgegeven?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb jij wifipods van een ander overgenomen en wil je deze activeren? Neem contact met ons op via de chat. De medewerker checkt of de wifipod gekoppeld kan worden.
Goedemorgen @BaskePW het is inmiddels gelukt om de serienummers van de pods toe te voegen in het profiel zie ik, super! De pods zijn inmiddels vrijgegeven, je kunt ze installeren. Heel veel succes daarmee en veel plezier van de pods!
Voor de meelezers heb ik hier de scenario's op een rijtje gezet:
Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod van Ziggo niet?
De tweedehandse SmartWifi pod werkt niet in combinatie met jouw modem als de verkoper de SmartWifi pod heeft gehuurd van Ziggo. Een gehuurde SmartWifi pod blijft namelijk eigendom van Ziggo en is niet overdraagbaar. Vraag de verkoper of de pods gehuurd of gekocht zijn, zo voorkom je teleurstellingen.
Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod wel?
Heeft de aanbieder de SmartWifi pod rechtstreeks via Ziggo gekocht? Dan kan diegene de pod ook weer verkopen. Let wel, de SmartWifi pod moet dan nog wel administratief losgekoppeld worden. Als dit namelijk nog niet is gebeurd, kun je de SmartWifi pod niet installeren. Neem dan via bovenstaande chat-optie contact met ons op.
Wat zijn de kosten als ik een SmartWifi pod wil lenen of kopen?
Onze SmartWifi pods leen of koop je. Vanaf 1,25 euro per maand heb je ze al in huis. De SmartWifi pod 5 kost 49,50 euro per stuk en bestel je eenvouidg zelf via Mijn Ziggo.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan de SmartWifi pods vrijgeven en komt binnenkort langs in dit topic. Kun je de serienummers van de pods invullen bij 'Persoonlijke opmerkingen' in je profiel?
Waar vul ik dat precies in? Ik zie nergens een tekstveld
Je kunt het in onderstaande veld invullen op de pagina waar ik in mijn vorige reactie naar verwees.
Goedemorgen @BaskePW het is inmiddels gelukt om de serienummers van de pods toe te voegen in het profiel zie ik, super! De pods zijn inmiddels vrijgegeven, je kunt ze installeren. Heel veel succes daarmee en veel plezier van de pods!
Voor de meelezers heb ik hier de scenario's op een rijtje gezet:
Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod van Ziggo niet?
De tweedehandse SmartWifi pod werkt niet in combinatie met jouw modem als de verkoper de SmartWifi pod heeft gehuurd van Ziggo. Een gehuurde SmartWifi pod blijft namelijk eigendom van Ziggo en is niet overdraagbaar. Vraag de verkoper of de pods gehuurd of gekocht zijn, zo voorkom je teleurstellingen.
Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod wel?
Heeft de aanbieder de SmartWifi pod rechtstreeks via Ziggo gekocht? Dan kan diegene de pod ook weer verkopen. Let wel, de SmartWifi pod moet dan nog wel administratief losgekoppeld worden. Als dit namelijk nog niet is gebeurd, kun je de SmartWifi pod niet installeren. Neem dan via bovenstaande chat-optie contact met ons op.
Wat zijn de kosten als ik een SmartWifi pod wil lenen of kopen?
Onze SmartWifi pods leen of koop je. Vanaf 1,25 euro per maand heb je ze al in huis. De SmartWifi pod 5 kost 49,50 euro per stuk en bestel je eenvouidg zelf via Mijn Ziggo.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.