Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beetje jammer dat de pods bij een dubbel stopcontact in de weg zitten. Is het een probleem als ik de pod tijdelijk uit het stopcontact haal om het stopcontact te gebruiken voor bijvoorbeeld de stofzuiger?😉
En wat voor invloed heeft dit dan op het (smartwifi) modem en de andere pods? Want die zien nu een pod wegvallen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat is geen enkel probleem, de pod wordt later weer opgepakt door het modem en het achterliggende systeem.
Ik heb in diezelfde situatie de pod aan een verlengsnoer hangen en op een kast gelegd.
Dat is geen enkel probleem, de pod wordt later weer opgepakt door het modem en het achterliggende systeem.
Ik heb in diezelfde situatie de pod aan een verlengsnoer hangen en op een kast gelegd.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...