1
Vraag
2
Reacties
Bc

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

SmartWifi pods terugsturen

 

Hoe kan ik de huur van Smartwifi pods opzeggen en de pods terugsturen naar Ziggo? Mijn internet is na de laatste aanpassingen door de Ziggo klantenservice verbeterd en ik heb de pods niet nodig. Ik heb ze ook nog niet geinstalleerd, ze zitten nog in de doos.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63555Posts
  • 4394Oplossingen
  • 16864Likes

Een Ziggo moderator kan ze voor je opzeggen en daarna kun je ze opsturen:

Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63555Posts
  • 4394Oplossingen
  • 16864Likes

Een Ziggo moderator kan ze voor je opzeggen en daarna kun je ze opsturen:

Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5622Posts
  • 589Oplossingen
  • 2919Likes

Goedemorgen @Bc en welkom hier op de community! 

Wat fijn om te lezen dat je internet op dit moment zo is verbeterd dat de Smartwifi pods overbodig zijn. Bert geeft je al de juiste informatie om de pods terug te sturen, nu nog het regelen van de opzegging. Als je je postcode en huisnummer invult op deze plek en hier laat weten zodra dit is gedaan dan maken we de opzegging zo snel mogelijk in orde. 

Bc
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor de info! Ik heb de gegevens ingevuld. 

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5622Posts
  • 589Oplossingen
  • 2919Likes

@Bc Ik ben erin gedoken voor je en ik zie geen SmartWifi pods staan bij dit abonnement. Via welke weg heb je de SmartWifi pods verkregen? 

Bc
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Telefonisch, via Ziggo zakelijk

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5622Posts
  • 589Oplossingen
  • 2919Likes

Thanks! Ik heb ze gevonden, je hebt ze nog niet geïnstalleerd dus dan zijn ze voor mij nog niet actief onder jouw klantnummer. De opzegging staat erin, je mag de WifiPods bij deze terugsturen 🙂 

LFernan

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Mariska, zou je ook mijn wifi pods kunnen opzeggen? Ik heb ze sinds mijn abonnement bij Ziggo in december 2021 nog nooit gebruikt, zelfs niet uit de doos gehaald. Alvast dank! Zodra ze zijn opgezegd stuur ik ze retour volgen de instructies op de pagina van de klantenservice.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6851Posts
  • 1952Oplossingen
  • 2806Likes

@LFernan Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. 

LFernan

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Super! Dankjewel!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic