@Ziggo @moderators
Ik stel de vraag nogmaals, want het blijft angstvallig stil
Ik heb 3 wifi pods en alle drie zijn ze al geregistreerd op een ander modem.
Ik sta even met mijn rug tegen de muur, wat te doen?
Heb alles wat ik hier kon vinden uitgeprobeerd, maar niets helpt.
Ik kan ze ook niet resetten helaas.
Hulp wordt gewaardeerd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb jij wifipods van een ander overgenomen en wil je deze activeren? Neem contact met ons op via de chat. De medewerker checkt of de wifipod gekoppeld kan worden.
@Maick Hartelijk dank voor je reactie! De drie Smart WifiPods onder jouw klantnummer toegevoegd. We zijn blij dat het gelukt is en dat alles inmiddels werkt.
Voor de duidelijkheid heb ik de verschillende scenario's op een rijtje gezet:
Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod van Ziggo niet?
De tweedehandse SmartWifi pod werkt niet in combinatie met jouw modem als de verkoper de SmartWifi pod heeft gehuurd van Ziggo. Een gehuurde SmartWifi pod blijft namelijk eigendom van Ziggo en is niet overdraagbaar. Vraag de verkoper of de pods gehuurd of gekocht zijn, zo voorkom je teleurstellingen.
Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod wel?
Heeft de aanbieder de SmartWifi pod rechtstreeks via Ziggo gekocht? Dan kan diegene de pod ook weer verkopen. Let wel, de SmartWifi pod moet dan nog wel administratief losgekoppeld worden. Als dit namelijk nog niet is gebeurd, kun je de SmartWifi pod niet installeren. Neem dan via bovenstaande chat-optie contact met ons op.
Wat zijn de kosten als ik een SmartWifi pod wil lenen of kopen?
Onze SmartWifi pods leen of koop je. Vanaf 1,25 euro per maand heb je ze al in huis. De SmartWifi pod 5 kost 49,50 euro per stuk en bestel je eenvouidg zelf via Mijn Ziggo.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Dit topic en je eerdere berichten kunnen dezelfde vragen en antwoorden veroorzaken en als er 2 acties tegelijk door Ziggo uitgevoerd worden, dan kan het nog verder in de soep lopen.
Een Ziggo moderator zal je eerdere berichten waarschijnlijk hiernaartoe plaatsen.
Heb je het modem al 30 seconden van de stroom gehad?
Of de resetknop achterop al 30 seconden ingedrukt gehouden?
Prima alle begrip voor.
Ik heb geprobeerd wat ik hier kon vinden., maar helaas.
@Maick dat is zeker even zuur en vervelend. Het lijkt me dat we dit op afstand niet zomaar meer geactiveerd krijgen, gezien alle tips en stappen die al zijn uitgevoerd.
Vind je het goed dat ik je een nieuwe set stuur? En dat je de oude terug kunt sturen?
Graag ik heb 3 pods , moet je de nrs hebben?
@Maick na wat overleg achter de digitale schermen kunnen we dit ook op een andere manier regelen. Ik stuur je een privébericht!
Het is wel goed voor de overige lezers en leden te weten dat, zover ik begreep, de wifipods via een oud-gebruiker zijn overgenomen. Dus het genoemde euvel is verklaarbaar.
@Maick Mijn collega's zijn druk voor je aan de slag om de WifiPods te activeren. Kun jij de WifiPods alledrie alvast in het stopcontact steken? Ik laat het weten zodra de WifiPods adminsitratief gezien juist gekoppeld staan.
Sorry voor de late reactie.
Gedaan!
Nogmaals bedankt
@Maick Hartelijk dank voor je reactie! De drie Smart WifiPods onder jouw klantnummer toegevoegd. We zijn blij dat het gelukt is en dat alles inmiddels werkt.
Voor de duidelijkheid heb ik de verschillende scenario's op een rijtje gezet:
Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod van Ziggo niet?
De tweedehandse SmartWifi pod werkt niet in combinatie met jouw modem als de verkoper de SmartWifi pod heeft gehuurd van Ziggo. Een gehuurde SmartWifi pod blijft namelijk eigendom van Ziggo en is niet overdraagbaar. Vraag de verkoper of de pods gehuurd of gekocht zijn, zo voorkom je teleurstellingen.
Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod wel?
Heeft de aanbieder de SmartWifi pod rechtstreeks via Ziggo gekocht? Dan kan diegene de pod ook weer verkopen. Let wel, de SmartWifi pod moet dan nog wel administratief losgekoppeld worden. Als dit namelijk nog niet is gebeurd, kun je de SmartWifi pod niet installeren. Neem dan via bovenstaande chat-optie contact met ons op.
Wat zijn de kosten als ik een SmartWifi pod wil lenen of kopen?
Onze SmartWifi pods leen of koop je. Vanaf 1,25 euro per maand heb je ze al in huis. De SmartWifi pod 5 kost 49,50 euro per stuk en bestel je eenvouidg zelf via Mijn Ziggo.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.