Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
nielsp83
Level 7

SmartWifi pods opzeggen

Goedemiddag,

 

Ik probeer al enkele dagen hier in te loggen, maar telkens zegt ie dat Vodafone aan de systemen aan het werk is. Nu eindelijk ingelogd.

 

Graag zou ik mijn SmartWifi pods opzeggen.

 

Kan dat via hier?

 

Groeten, Niels

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @nielsp83

Zeker kan ik via deze weg het abonnement op de SmartWifi Pods voor je stopzetten. Bij deze heb ik het in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods naar ons kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijs van Post NL wel even goed te bewaren 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @nielsp83

Zeker kan ik via deze weg het abonnement op de SmartWifi Pods voor je stopzetten. Bij deze heb ik het in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods naar ons kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijs van Post NL wel even goed te bewaren 🙂

Annemieke1974
Level 2

Hallo @Cecilia , ik heb dezelfde vraag. Zou je dit voor mij ook willen regelen?

groeten Annemieke

 

0 Kudos
Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemorgen @Annemieke1974, ik regel het graag voor je! Om de details te bespreken heb ik je net een privébericht gestuurd.