Goedemiddag,
Ik probeer al enkele dagen hier in te loggen, maar telkens zegt ie dat Vodafone aan de systemen aan het werk is. Nu eindelijk ingelogd.
Graag zou ik mijn SmartWifi pods opzeggen.
Kan dat via hier?
Groeten, Niels
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @nielsp83
Zeker kan ik via deze weg het abonnement op de SmartWifi Pods voor je stopzetten. Bij deze heb ik het in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods naar ons kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijs van Post NL wel even goed te bewaren 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.
Hi @nielsp83
Zeker kan ik via deze weg het abonnement op de SmartWifi Pods voor je stopzetten. Bij deze heb ik het in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods naar ons kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijs van Post NL wel even goed te bewaren 🙂
Goedemorgen @Annemieke1974, ik regel het graag voor je! Om de details te bespreken heb ik je net een privébericht gestuurd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.