1
Vraag
2
Reacties
nielsp83

Level 7
  • 175Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

SmartWifi pods opzeggen

Goedemiddag,

 

Ik probeer al enkele dagen hier in te loggen, maar telkens zegt ie dat Vodafone aan de systemen aan het werk is. Nu eindelijk ingelogd.

 

Graag zou ik mijn SmartWifi pods opzeggen.

 

Kan dat via hier?

 

Groeten, Niels

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @nielsp83

Zeker kan ik via deze weg het abonnement op de SmartWifi Pods voor je stopzetten. Bij deze heb ik het in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods naar ons kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijs van Post NL wel even goed te bewaren 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @nielsp83

Zeker kan ik via deze weg het abonnement op de SmartWifi Pods voor je stopzetten. Bij deze heb ik het in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods naar ons kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijs van Post NL wel even goed te bewaren 🙂

Annemieke1974

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo @Cecilia , ik heb dezelfde vraag. Zou je dit voor mij ook willen regelen?

groeten Annemieke

 

Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10237Posts
  • 1089Oplossingen
  • 9654Likes

Goedemorgen @Annemieke1974, ik regel het graag voor je! Om de details te bespreken heb ik je net een privébericht gestuurd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic