Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo,
Ik wil graag mijn 2 smartwifi pods abonnement opzeggen en retourneren. Kunt u mij vertellen hoe ik dit doe?
Hoor het graag!
Mvg,
Jelle
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @jelle_h
Ik heb de WifiPods voor je beëindigd. Op korte termijn krijg je een doos toegestuurd om de apparatuur in retour te zenden.
Via e-mail stuur ik je een bevestiging van de opzegging.
Een Ziggo moderator kan dit voor je regelen.
Zet het geen zoden aan de dijk, die wifipods?
Goedemorgen @jelle_h
Ik heb de WifiPods voor je beëindigd. Op korte termijn krijg je een doos toegestuurd om de apparatuur in retour te zenden.
Via e-mail stuur ik je een bevestiging van de opzegging.
Ik heb de doos nog.stuur mij een pdf dan kan ik het uit printen .
Hi @SIETSE JAGER,
Je kunt het retour formulier downloaden op deze pagina; Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo 🙂
Zou je dit voor ons ook kunnen regelen? Ik wil ook graag opzeggen, per 1 december 2022!
@jhvkt, ik zie dat de opzegging inmiddels voor je is verwerkt 🙂
Klopt. Dankjewel!
Hoi, ik wil ook graag de wifi pods zsm opzeggen, bvd!
Grt Jack
Hallo @jack43 , welkom op onze Community. Fijn dat wij je hiermee mogen helpen.
Ik heb de pods voor je opgezegd met een maand opzegtermijn per 3 maart 2023. Rond deze datum ontvang je van mij een retourdoos. Met deze retourdoos kun je de pods gratis aan ons terugsturen.
Zo te zien heb je geen e-mailadres ingevuld in je Mijn Ziggo account. Hierdoor ontvang je geen e-mail ter bevestiging. Zou je in je eigen Mijn Ziggo account je e-mailadres willen toevoegen? Alvast bedankt!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...