1
Vraag
2
Reacties
woutermuller

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

SmartWifi pods opzeggen/retourneren

Hallo,

 

Ik wil graag mijn SmartWifi pods opzeggen en retourneren.

 

Met vriendelijke groet,

Wouter

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 147Posts
  • 20Oplossingen
  • 55Likes

Hallo @woutermuller

Dat is prima! Ik heb de opzegging voor de SmartWifi pods in gang gezet. De opzegdatum is 08-05. Rond deze datum zal je ook de retourdoos ontvangen. Wanneer je deze retour stuurt via een PostNl punt ontvang je een retourbewijs. Bewaar deze of maak er even een foto van, voor de zekerheid 😉 Dan komt het helemaal in orde. 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57813Posts
  • 3854Oplossingen
  • 14144Likes

Een Ziggo moderator kan die voor je opzeggen en dan de retourwijze aangeven.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 147Posts
  • 20Oplossingen
  • 55Likes

Hallo @woutermuller

Dat is prima! Ik heb de opzegging voor de SmartWifi pods in gang gezet. De opzegdatum is 08-05. Rond deze datum zal je ook de retourdoos ontvangen. Wanneer je deze retour stuurt via een PostNl punt ontvang je een retourbewijs. Bewaar deze of maak er even een foto van, voor de zekerheid 😉 Dan komt het helemaal in orde. 

woutermuller
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel! 🙂 

NicAnd47

Stamgast
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo!

Ik wil ook graag mijn SmartWifi pods opzeggen en retourneren, maar kan nergens vinden hoe ik de huur opzeg daarvan. Ik neem aan dat ik dat eerst opzeg alvorens de pods te retourneren.

Kunt u mij hiermee helpen a.u.b.?

Bij voorbaat dank.

Vriendelijke groet,

André

 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57813Posts
  • 3854Oplossingen
  • 14144Likes

@NicAnd47 Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

bobmas1971

Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Krista,  zou graag  de smart wifi pods terug willen sturen heb meegedaan aan de test maar ben niet tevreden hierover. Heb nu de Deco M4 en deze werken perfect in mijn netwerk. Is het mogelijk dat ik nog een deco M4 kosteloos kan ontvangen. Alvast bedankt👍

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 402Posts
  • 37Oplossingen
  • 142Likes

Hi @NicAnd47! Daar was ik al om je te helpen! Ik heb de WifiPods voor je opgezegd met een maand opzegtermijn. Hier krijg je nog een bevestiging van en je krijgt retourdozen opgestuurd. Ik zou het bonnetje van PostNL even bewaren als bewijs van terugsturen. 🙂 

@bobmas1971 begrijp ik goed dat de WifiPods niet bevallen en je dus al een Deco-set in gebruik hebt? Heb je dan de 3 torentjes en wil je daar nog een set van? We kunnen niet nog een set opsturen. Als je torentjes erbij wil, moet dat via TP-Link zelf: Deco M4 | AC1200 Whole Home Mesh Wifi-systeem | TP-Link Nederland

Ik kan de WifiPods wel voor je opzeggen, laat je me weten als ik dat voor je moet regelen? 

bobmas1971

Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Carlien, Graag de Wifi pods opzeggen voor mij en een retourdoos opsturen zodat ik deze terug kan sturen😄 heb inderdaad al een Decoaet zou er alleen nog graag 1 bij willen hebben als het mogelijk is?? Groetjes

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 2351Posts
  • 243Oplossingen
  • 546Likes

@bobmas1971 Bij deze voor je geregeld! Een opzegbevestiging volgt per e-mail. Wat betreft de deco's. Hiervan geldt helaas 1 set per klantnummer. Tot mijn spijt kan ik hier dus geen nieuwe van opsturen. 

bobmas1971

Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Dank je Vincent heb de mail ontvangen😀

Hummertje

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag. Voor mij hebben de pods geen toegevoegde waarde. Kan ik deze retourneren? 

Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 6621Posts
  • 574Oplossingen
  • 2993Likes

Hi @Hummertje, zeker dat mag! Ik ga het direct voor je regelen en je ontvangt automatisch informatie via e-mail over het retourneren van de SmartWifi pods. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.