jelle_h

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SmartWifi pods opzeggen/retourneren

Hallo,

 

Ik wil graag mijn 2 smartwifi pods abonnement opzeggen en retourneren. Kunt u mij vertellen hoe ik dit doe? 

 

Hoor het graag!

 

Mvg,

 

Jelle

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @jelle_h

 

Ik heb de WifiPods voor je beëindigd. Op korte termijn krijg je een doos toegestuurd om de apparatuur in retour te zenden.

Via e-mail stuur ik je een bevestiging van de opzegging.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator kan dit voor je regelen.

wewanl

Level 16
  • 2307Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Zet het geen zoden aan de dijk, die wifipods?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @jelle_h

 

Ik heb de WifiPods voor je beëindigd. Op korte termijn krijg je een doos toegestuurd om de apparatuur in retour te zenden.

Via e-mail stuur ik je een bevestiging van de opzegging.

SIETSE JAGER

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb de doos nog.stuur mij een pdf dan kan ik het  uit printen .

 

 

 

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @SIETSE JAGER

 

Je kunt het retour formulier downloaden op deze pagina; Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo 🙂 

 

jhvkt

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Zou je dit voor ons ook kunnen regelen? Ik wil ook graag opzeggen, per 1 december 2022!

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

@jhvkt, ik zie dat de opzegging inmiddels voor je is verwerkt 🙂 

jhvkt

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Klopt. Dankjewel!

jack43

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, ik wil ook graag de wifi pods zsm opzeggen, bvd! 

 

Grt Jack 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @jack43 , welkom op onze Community. Fijn dat wij je hiermee mogen helpen.
 

Ik heb de pods voor je opgezegd met een maand opzegtermijn per 3 maart 2023. Rond deze datum ontvang je van mij een retourdoos. Met deze retourdoos kun je de pods gratis aan ons terugsturen.
 

Zo te zien heb je geen e-mailadres ingevuld in je Mijn Ziggo account. Hierdoor ontvang je geen e-mail ter bevestiging. Zou je in je eigen Mijn Ziggo account je e-mailadres willen toevoegen? Alvast bedankt! 

Edu en karin

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, wij willen ook graag onze wifi pod opzeggen, zit weer in de orginele doos dus hebben aan online gegevens genoeg.

 

Bij voorbaat dank

 

Edu

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 288Posts
  • 24Oplossingen
  • 128Likes

Goedemorgen @Edu en karin en welkom op de Community! We helpen je graag dit opgezegd te krijgen. Wil je een eigen topic starten? Je reageert nu namelijk op een oud topic. Als je een eigen topic start wil je dan ook jouw adresgegevens in je Community profiel vermelden? 🙂

Uitgelicht topic