woutermuller

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

SmartWifi pods opzeggen/retourneren

Hallo,

 

Ik wil graag mijn SmartWifi pods opzeggen en retourneren.

 

Met vriendelijke groet,

Wouter

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Hallo @woutermuller

Dat is prima! Ik heb de opzegging voor de SmartWifi pods in gang gezet. De opzegdatum is 08-05. Rond deze datum zal je ook de retourdoos ontvangen. Wanneer je deze retour stuurt via een PostNl punt ontvang je een retourbewijs. Bewaar deze of maak er even een foto van, voor de zekerheid 😉 Dan komt het helemaal in orde. 

Bekijk in context

22 Reacties 22
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator kan die voor je opzeggen en dan de retourwijze aangeven.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Hallo @woutermuller

Dat is prima! Ik heb de opzegging voor de SmartWifi pods in gang gezet. De opzegdatum is 08-05. Rond deze datum zal je ook de retourdoos ontvangen. Wanneer je deze retour stuurt via een PostNl punt ontvang je een retourbewijs. Bewaar deze of maak er even een foto van, voor de zekerheid 😉 Dan komt het helemaal in orde. 

woutermuller
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel! 🙂 

NicAnd47

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo!

Ik wil ook graag mijn SmartWifi pods opzeggen en retourneren, maar kan nergens vinden hoe ik de huur opzeg daarvan. Ik neem aan dat ik dat eerst opzeg alvorens de pods te retourneren.

Kunt u mij hiermee helpen a.u.b.?

Bij voorbaat dank.

Vriendelijke groet,

André

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

@NicAnd47 Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

bobmas1971

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Krista,  zou graag  de smart wifi pods terug willen sturen heb meegedaan aan de test maar ben niet tevreden hierover. Heb nu de Deco M4 en deze werken perfect in mijn netwerk. Is het mogelijk dat ik nog een deco M4 kosteloos kan ontvangen. Alvast bedankt👍

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @NicAnd47! Daar was ik al om je te helpen! Ik heb de WifiPods voor je opgezegd met een maand opzegtermijn. Hier krijg je nog een bevestiging van en je krijgt retourdozen opgestuurd. Ik zou het bonnetje van PostNL even bewaren als bewijs van terugsturen. 🙂 

@bobmas1971 begrijp ik goed dat de WifiPods niet bevallen en je dus al een Deco-set in gebruik hebt? Heb je dan de 3 torentjes en wil je daar nog een set van? We kunnen niet nog een set opsturen. Als je torentjes erbij wil, moet dat via TP-Link zelf: Deco M4 | AC1200 Whole Home Mesh Wifi-systeem | TP-Link Nederland

Ik kan de WifiPods wel voor je opzeggen, laat je me weten als ik dat voor je moet regelen? 

bobmas1971

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Carlien, Graag de Wifi pods opzeggen voor mij en een retourdoos opsturen zodat ik deze terug kan sturen😄 heb inderdaad al een Decoaet zou er alleen nog graag 1 bij willen hebben als het mogelijk is?? Groetjes

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

@bobmas1971 Bij deze voor je geregeld! Een opzegbevestiging volgt per e-mail. Wat betreft de deco's. Hiervan geldt helaas 1 set per klantnummer. Tot mijn spijt kan ik hier dus geen nieuwe van opsturen. 

bobmas1971

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Dank je Vincent heb de mail ontvangen😀

Hummertje

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag. Voor mij hebben de pods geen toegevoegde waarde. Kan ik deze retourneren? 

Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 7450Posts
  • 629Oplossingen
  • 3978Likes

Hi @Hummertje, zeker dat mag! Ik ga het direct voor je regelen en je ontvangt automatisch informatie via e-mail over het retourneren van de SmartWifi pods. 

S'jack

Level 6
  • 83Posts
  • 3Oplossingen
  • 37Likes

Goedemorgen,

 

Kan iemand voor mij ook de smart wifipods opzeggen?

Ik zie op de site geen enkele manier om dat te doen.

 

Mvg, S'jack

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemorgen @S'jack , wanneer je de pods niet gebruikt dan is het zonde om deze te houden.
 

Deze aanpassing kun je inderdaad niet zelf verwerken zie ik. Ik heb het verzoek voor je ingediend om deze pods voor je op te zeggen. Omdat dit even via een omweg moet, ontvang je niet vandaag nog een bevestiging hiervan, maar binnen 5 werkdagen.


De pods worden opgezegd met een maand opzegtermijn. Rond de opzegdatum ontvang je van mij een retourdoos. Deze kun je gebruiken om de pods terug te sturen.

S'jack

Level 6
  • 83Posts
  • 3Oplossingen
  • 37Likes

Goedemiddag @Meindert 

 

Dankjewel voor je reactie en je hulp.

S'jack

Level 6
  • 83Posts
  • 3Oplossingen
  • 37Likes

Goedemorgen @Meindert 

 

Er zijn inmiddels 10 werkdagen verstreken maar ik heb nog geen bericht gekregen.

 

Kan jij even kijken of het opzeggen goed is gegaan?

 

Mvg, S'jack

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @S'jack, de wifipods zijn per 7 november opgezegd. Wij zien de wifi pods graag retour. 

 

Ik wens je een heel fijn weekend! 

 

 

S'jack

Level 6
  • 83Posts
  • 3Oplossingen
  • 37Likes

Hoi @Lotte,

 

Dankjewel voor je reactie.

Naar welk adres moet ik de pods sturen?

 

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

hoi @S'jack 

hier kan je alle info vinden die je nodig hebt

https://www.ziggo.nl/klantenservice/apparaten/terugsturen

Uitgelicht topic