Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb meerdere reacties gekregen op mijn eerdere vraag over het opzeggen en retourneren van de SmartWifi pods. Helaas geen reactie van een moderator, dus is er nog niets in gang gezet. In mijn profiel staan mijn e-mail adres en postcode.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @fleurlinde. Ook ik zie geen eerder bericht van je. Welke bedoel je precies?
Hoe dan ook; ik heb bij deze je wifipods opgezegd. De bevestiging ontvang je per mail. Ook de verdere uitleg over het terugsturen komt hierbij :-).
Waar heb je die vraag gesteld? Dit is je 1e bericht is op dit forum.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.
Hey @fleurlinde. Ook ik zie geen eerder bericht van je. Welke bedoel je precies?
Hoe dan ook; ik heb bij deze je wifipods opgezegd. De bevestiging ontvang je per mail. Ook de verdere uitleg over het terugsturen komt hierbij :-).
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...