1
Vraag
2
Reacties
fleurlinde

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SmartWifi pods opzeggen en retourneren

Ik heb meerdere reacties gekregen op mijn eerdere vraag over het opzeggen en retourneren van de SmartWifi pods. Helaas geen reactie van een moderator, dus is er nog niets in gang gezet.  In mijn profiel staan mijn e-mail adres en postcode.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @fleurlinde. Ook ik zie geen eerder bericht van je. Welke bedoel je precies? 

 

Hoe dan ook; ik heb bij deze je wifipods opgezegd. De bevestiging ontvang je per mail. Ook de verdere uitleg over het terugsturen komt hierbij :-). 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Waar heb je die vraag gesteld? Dit is je 1e bericht is op dit forum.

 

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @fleurlinde. Ook ik zie geen eerder bericht van je. Welke bedoel je precies? 

 

Hoe dan ook; ik heb bij deze je wifipods opgezegd. De bevestiging ontvang je per mail. Ook de verdere uitleg over het terugsturen komt hierbij :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic