Goedenavond,
Ik heb twee SmartWifi Pods overgekocht, maar ze moeten nog ontkoppeld worden. (Vorige eigenaar al contact mee opgenomen en zij hebben laten weten dat dit al ontkoppeld had moeten zijn). Ik zie dat dit vaker voorkomt en ik heb de serienummers van de pods aan mijn persoonlijke informatie toegevoegd.
Zou een mod hiernaar kunnen kijken?
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Ramirez
Welkom op de Ziggo Community!
Natuurlijk kunnen we hier naar kijken voor je! Heel fijn dat je alvast de serienummers van de pods hebt toegevoegd. Ik heb deze meteen gecheckt voor je en zie dat het helaas niet mogelijk is om deze pods vrij te geven omdat ze in bruikleen zijn bij de vorige eigenaar. Helaas heb je dus de spreekwoordelijke kat in de zak gekocht en ik wil je adviseren contact op te nemen met de vorige eigenaar om hier samen uit te komen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Ramirez
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Binnen afzienbare tijd komt een Ziggo-moderator langs in dit topic om u verder te helpen.
Hoi @Ramirez
Welkom op de Ziggo Community!
Natuurlijk kunnen we hier naar kijken voor je! Heel fijn dat je alvast de serienummers van de pods hebt toegevoegd. Ik heb deze meteen gecheckt voor je en zie dat het helaas niet mogelijk is om deze pods vrij te geven omdat ze in bruikleen zijn bij de vorige eigenaar. Helaas heb je dus de spreekwoordelijke kat in de zak gekocht en ik wil je adviseren contact op te nemen met de vorige eigenaar om hier samen uit te komen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.