1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Ramirez

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SmartWifi pods ontkoppelen

Goedenavond,

Ik heb twee SmartWifi Pods overgekocht, maar ze moeten nog ontkoppeld worden. (Vorige eigenaar al contact mee opgenomen en zij hebben laten weten dat dit al ontkoppeld had moeten zijn). Ik zie dat dit vaker voorkomt en ik heb de serienummers van de pods aan mijn persoonlijke informatie toegevoegd.

Zou een mod hiernaar kunnen kijken?

Alvast bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1454Posts
  • 150Oplossingen
  • 711Likes

Hoi @Ramirez 
Welkom op de Ziggo Community! 

Natuurlijk kunnen we hier naar kijken voor je! Heel fijn dat je alvast de serienummers van de pods hebt toegevoegd. Ik heb deze meteen gecheckt voor je en zie dat het helaas niet mogelijk is om deze pods vrij te geven omdat ze in bruikleen zijn bij de vorige eigenaar. Helaas heb je dus de spreekwoordelijke kat in de zak gekocht en ik wil je adviseren contact op te nemen met de vorige eigenaar om hier samen uit te komen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6550Posts
  • 239Oplossingen
  • 5144Likes

Dag @Ramirez 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Binnen afzienbare tijd komt een Ziggo-moderator langs in dit topic om u verder te helpen.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1454Posts
  • 150Oplossingen
  • 711Likes

Hoi @Ramirez 
Welkom op de Ziggo Community! 

Natuurlijk kunnen we hier naar kijken voor je! Heel fijn dat je alvast de serienummers van de pods hebt toegevoegd. Ik heb deze meteen gecheckt voor je en zie dat het helaas niet mogelijk is om deze pods vrij te geven omdat ze in bruikleen zijn bij de vorige eigenaar. Helaas heb je dus de spreekwoordelijke kat in de zak gekocht en ik wil je adviseren contact op te nemen met de vorige eigenaar om hier samen uit te komen.