1
Vraag
2
Reacties
Gertjan-V

Level 2
  • 3Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

SmartWifi pods kan modem niet vinden en is toegewezen aan een gebruiker

Vandaag heb ik SmartWifi pods ontvangen (2 stuks). Bij het installeren blijft de app maar eindeloos zoeken naar de pods. Ook heb ik de pods dichterbij het modem geplaatst en op verschillende plaatsen geprobeerd, maar zonder resultaat.

Bij het opnieuw proberen, geeft de app nu steeds aan : 'Voltooi de installatie', waarbij de pods dan opnieuw gescand moeten worden. Na het scannen krijg ik dan de melding: 'Deze pod is al toegewezen aan een gebruiker'. Vervolgens kun je dan in de app niet meer verder.

Wat nu?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Gertjan-V
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

-Vervolg-

Na de app helemaal afgesloten te hebben en opnieuw opgestart, staan de 2 pods nu plotseling wel aangemeld, dus DAT probleem is opgelost.

In de app staat echter nog wel een 3e SmartWifi pod afgebeeld met een rood driehoekje met een uitroepteken erin. Hoe krijg ik die weg?

Bekijk in context

Gertjan-V
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Het driehoekje was niet te verwijderen, maar na telefonisch contact heeft de Ziggo helpdesk dat voor mij gedaan. Daarna uitgelogd en opnieuw ingelogd op de SmartWiFi-app en het was opgelost.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Gertjan-V
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

-Vervolg-

Na de app helemaal afgesloten te hebben en opnieuw opgestart, staan de 2 pods nu plotseling wel aangemeld, dus DAT probleem is opgelost.

In de app staat echter nog wel een 3e SmartWifi pod afgebeeld met een rood driehoekje met een uitroepteken erin. Hoe krijg ik die weg?

Ankover

Level 9
  • 268Posts
  • 4Oplossingen
  • 143Likes

Als het goed is kun je op dat rode driehoekje klikken. En dan verwijderen selecteren. 

Gertjan-V
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Het driehoekje was niet te verwijderen, maar na telefonisch contact heeft de Ziggo helpdesk dat voor mij gedaan. Daarna uitgelogd en opnieuw ingelogd op de SmartWiFi-app en het was opgelost.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic