Vandaag heb ik SmartWifi pods ontvangen (2 stuks). Bij het installeren blijft de app maar eindeloos zoeken naar de pods. Ook heb ik de pods dichterbij het modem geplaatst en op verschillende plaatsen geprobeerd, maar zonder resultaat.
Bij het opnieuw proberen, geeft de app nu steeds aan : 'Voltooi de installatie', waarbij de pods dan opnieuw gescand moeten worden. Na het scannen krijg ik dan de melding: 'Deze pod is al toegewezen aan een gebruiker'. Vervolgens kun je dan in de app niet meer verder.
Wat nu?
Opgelost! Ga naar oplossing.
-Vervolg-
Na de app helemaal afgesloten te hebben en opnieuw opgestart, staan de 2 pods nu plotseling wel aangemeld, dus DAT probleem is opgelost.
In de app staat echter nog wel een 3e SmartWifi pod afgebeeld met een rood driehoekje met een uitroepteken erin. Hoe krijg ik die weg?
Het driehoekje was niet te verwijderen, maar na telefonisch contact heeft de Ziggo helpdesk dat voor mij gedaan. Daarna uitgelogd en opnieuw ingelogd op de SmartWiFi-app en het was opgelost.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
-Vervolg-
Na de app helemaal afgesloten te hebben en opnieuw opgestart, staan de 2 pods nu plotseling wel aangemeld, dus DAT probleem is opgelost.
In de app staat echter nog wel een 3e SmartWifi pod afgebeeld met een rood driehoekje met een uitroepteken erin. Hoe krijg ik die weg?
Als het goed is kun je op dat rode driehoekje klikken. En dan verwijderen selecteren.
Het driehoekje was niet te verwijderen, maar na telefonisch contact heeft de Ziggo helpdesk dat voor mij gedaan. Daarna uitgelogd en opnieuw ingelogd op de SmartWiFi-app en het was opgelost.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.