1
Vraag
2
Reacties
FamHJDijkstra

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SmartWifi pods in ongeïsoleerde schuur?

Hallo allen,

 

Achter mijn huis heb ik een houten schuur gebouwd (die vooralsnog ongeïsoleerd is)

Doordat wij afgelopen zomer, kunststof kozijnen met HR++ glas en spouwmuurisolatie hebben gekregen, is het wifi signaal, buiten, nagenoeg weg.

Nu wil ik een netwerkkabel naar mijn schuur brengen en daar een Wifi-pod ophangen.

Ik heb gelezen dat ze niet tegen vocht kunnen, zoals rechtstreeks in de openlucht.

 

Is er iemand die mij advies kan geven, of ik deze in de schuur kan hangen, of dat er een alternatief is die ik hier wel kan ophangen?

 

met vriendelijke groet, Dijkstra

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

De werkzame temperatuur grenzen van de zeshoekige SmartWifi pods zitten tussen de 0 en 35 graden volgens de bijsluiter.

Bekijk in context

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Er zijn specifieke outdoor wifi accespunten, mogelijk dat deze een optie zijn. Dat hangt wel van het beschikbare budget af.

 

Bekijk in context

7 Reacties 7
puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1066Likes

over welke wifipod heb jij het.

geef even merk en type.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

De werkzame temperatuur grenzen van de zeshoekige SmartWifi pods zitten tussen de 0 en 35 graden volgens de bijsluiter.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Er zijn specifieke outdoor wifi accespunten, mogelijk dat deze een optie zijn. Dat hangt wel van het beschikbare budget af.

 

FamHJDijkstra
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Puppie,

 

Ik heb hier nog een 6 hoekige SmartWifi pod van Ziggo liggen, deze zou ik eventueel willen gebruiken.

FamHJDijkstra
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag RoWi,

 

Heb je voorbeelden hiervan?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Jazeker.

Aanbieder 1

Aanbieder 2

 

Als uw schuur op de isolatie na verder regendicht is en vorstvrij dan kunt u de aanwezige pod uiteraard proberen.

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1066Likes

@FamHJDijkstra kijk wat @Bert hierboven al typte dan heb je een duidelijk antwoord.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic