Hallo allen,
Achter mijn huis heb ik een houten schuur gebouwd (die vooralsnog ongeïsoleerd is)
Doordat wij afgelopen zomer, kunststof kozijnen met HR++ glas en spouwmuurisolatie hebben gekregen, is het wifi signaal, buiten, nagenoeg weg.
Nu wil ik een netwerkkabel naar mijn schuur brengen en daar een Wifi-pod ophangen.
Ik heb gelezen dat ze niet tegen vocht kunnen, zoals rechtstreeks in de openlucht.
Is er iemand die mij advies kan geven, of ik deze in de schuur kan hangen, of dat er een alternatief is die ik hier wel kan ophangen?
met vriendelijke groet, Dijkstra
Opgelost! Ga naar oplossing.
De werkzame temperatuur grenzen van de zeshoekige SmartWifi pods zitten tussen de 0 en 35 graden volgens de bijsluiter.
Er zijn specifieke outdoor wifi accespunten, mogelijk dat deze een optie zijn. Dat hangt wel van het beschikbare budget af.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
over welke wifipod heb jij het.
geef even merk en type.
De werkzame temperatuur grenzen van de zeshoekige SmartWifi pods zitten tussen de 0 en 35 graden volgens de bijsluiter.
Er zijn specifieke outdoor wifi accespunten, mogelijk dat deze een optie zijn. Dat hangt wel van het beschikbare budget af.
Hallo Puppie,
Ik heb hier nog een 6 hoekige SmartWifi pod van Ziggo liggen, deze zou ik eventueel willen gebruiken.
Dag RoWi,
Heb je voorbeelden hiervan?
Jazeker.
Als uw schuur op de isolatie na verder regendicht is en vorstvrij dan kunt u de aanwezige pod uiteraard proberen.
@FamHJDijkstra kijk wat @Bert hierboven al typte dan heb je een duidelijk antwoord.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.