Manus68.

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SmartWifi pods besteld, nieuw modem ontvangen

Hallo beste . ik had Smartwifi pods besteld tot mij verrassing krijg ik een nieuw modem thuisgestuurd door Ziggo . Wat niet mijn bedoeling was en later zou ik dan die wifi pods thuisgestuurd krijgen .

Maar hun gaan er van uit dat je eerst dan dat nieuwe modem moet instaleren .

En dat het dan met veertien dagen geïnstalleerd moet zijn . 

Maar dat zie ik helemaal niet zitten .

Ik was in de veronderstelling je doet die wifi pods in de stopcontacten en klaar is kees .

Dus geenszins een nieuw modem instaleren .

Ik heb die wifi pods besteld naar aanleiding van een zogenaamde herinnering brief van Ziggo .

Dus mijn bedoeling is nu het spul wat ik nu thuis gekregen te retourneren .

Ik zou graag het adres willen hebben om het spul te retourneren en de bestelling ongedaan te maken .

Het is niet al te makkelijk geregeld bij Ziggo !

Zo niet dan stap ik over naar een andere provider .

Met een vriendelijke groet . 

**Moderator: E-mailadres verwijderd**

 

 

 

 

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Je geeft nu aan in je profiel dat je Mediabox XL je modem is en de mediabox XL kan niets met de SmartWifi pods.

 

De SmartWifi pods werken samen met het modem om het mesh wifi netwerk te maken.

Het modem is het fundament van het mesh netwerk, zonder modem doen/kunnen de SmartWifi pods niets.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19161Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

Goedemorgen @Manus68. en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag hier op het forum aanklopt! Ik begrijp dat je wat verrast bent over het feit dat je nadat je de WifiPods besteld hebt ineens een SmartWifi modem toegestuurd krijgt. Maar wat @Bert hier aangeeft klopt. Op het moment dat je een Ziggo Mediabox XL hebt of een ander modem wat niet geschikt is voor SmartWifi, dan krijg je automatisch het SmartWifi (voorheen Connectbox) modem toegestuurd. Zonder dit modem werkt het "Mesh" systeem via het SmartWifi modem en de SmartWifi pods niet.

Wil je dus de WifiPods gebruiken, dan dient het SmartWifi modem aangesloten te worden. Dit is heel eenvoudig zelf te doen zoals hier staat uitgelegd. Na de installatie van het SmartWifi modem ga je verder met het installeren van de SmartWifi pods zoals hier beschreven staat. Op het moment dat dit niet lukt, dan kunnen wij natuurlijk altijd een installatiemonteur voor je regelen die hierbij komt helpen. We horen dus graag wat je op dit moment graag wilt.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19161Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

@Manus68. Het is al een poos stil onder dit topic. We horen graag of wij jou hier nog verder kunnen helpen. Laat je het weten? 

Uitgelicht topic