Hallo beste . ik had Smartwifi pods besteld tot mij verrassing krijg ik een nieuw modem thuisgestuurd door Ziggo . Wat niet mijn bedoeling was en later zou ik dan die wifi pods thuisgestuurd krijgen .
Maar hun gaan er van uit dat je eerst dan dat nieuwe modem moet instaleren .
En dat het dan met veertien dagen geïnstalleerd moet zijn .
Maar dat zie ik helemaal niet zitten .
Ik was in de veronderstelling je doet die wifi pods in de stopcontacten en klaar is kees .
Dus geenszins een nieuw modem instaleren .
Ik heb die wifi pods besteld naar aanleiding van een zogenaamde herinnering brief van Ziggo .
Dus mijn bedoeling is nu het spul wat ik nu thuis gekregen te retourneren .
Ik zou graag het adres willen hebben om het spul te retourneren en de bestelling ongedaan te maken .
Het is niet al te makkelijk geregeld bij Ziggo !
Zo niet dan stap ik over naar een andere provider .
Met een vriendelijke groet .
**Moderator: E-mailadres verwijderd**