1
Vraag
2
Reacties
momour

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

SmartWifi pods al in gebruik

@Ziggo ik heb 2 smartwifi pods overgenomen van een collega die deze had gekocht. De collega heeft de pods ontkoppeld in zijn app, ik heb de serienummers achter het huisnummer in mijn profiel geplaatst. De vraag is of deze beide SmartWifi pods vrijgegeven kunnen worden, zodat ik deze kan installeren aan mijn ziggo Account 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 2068Posts
  • 168Oplossingen
  • 623Likes

@momour helemaal goed, dat zijn ze inderdaad. 

Het verzoek voor ontkoppelen loopt, je kan ze over 24 uur koppelen. Laat je ons weten of het daarmee gelukt is? Bedankt! 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 3522Posts
  • 151Oplossingen
  • 2479Likes

Dag @momour 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens (net als u) ook gewoon klant ben.

Een Ziggo-moderator komt waarschijnlijk morgen langs in dit topic om u verder te helpen. Omdat het vrijgeven van deze pods niet wordt gedaan via een enkele muisklik van de moderator maar door een andere afdeling, moet u er wel op rekenen dat het meestal iets van drie werkdagen duurt voordat u ze kunt installeren. 

Zodra Ziggo een SMS heeft verstuurd kunt u de SmarWifi Pods installeren.

Succes verder.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 2068Posts
  • 168Oplossingen
  • 623Likes

@momour hallo en welkom! 

Goed dat je het vraagt! We gaan aan de slag. En inderdaad, in principe moet het met koopvarianten lukken ze over te zetten.

De afdeling in kwestie gaat dit regelen, dus wordt vervolgt! 

Edit: de serienummers zijn helaas niet volledig. Ze kunnen beginnen met XAAK of XBAK. We moeten dus even weten welke pods je precies hebt.

Een foto mag ook! 

momour
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

I

dank voor de reactie ik hieronder de volledige serienummers van mijn SmartWifi pods 

XAAK100312B0 en XAAK100312DC

momour
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

5B10485C-5E0B-4B7E-9B19-7312C94580DC.jpeg

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 2068Posts
  • 168Oplossingen
  • 623Likes

@momour helemaal goed, dat zijn ze inderdaad. 

Het verzoek voor ontkoppelen loopt, je kan ze over 24 uur koppelen. Laat je ons weten of het daarmee gelukt is? Bedankt! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic