Ik wil graag één SmartWifi pods van de twee opzeggen en terugsturen. Kunt u mij doorgeven hoe het nu verder moet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @wierook2
Bij deze heb ik de opzegging voor de SmartWifi pods doorgevoerd. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Een retourdoos komt jouw kant op. Hierin kan je de SmartWifi pods kosteloos retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren.
Ook de bestelling voor een enkele SmartWifi pod is geregeld. Hiervan ontvang je eveneens een bevestiging per e-mail.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
een moderator komt binnen 2 a 3 werkdagen langs het topic
Hoi @wierook2!
Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je inderdaad een pakket hebt met Wifi Pods. Deze werken samen en kunnen niet gescheiden worden. We kunnen wel dit duo opzeggen en je een enkele sturen. Zal ik dat in orde maken?
is goed
Kan je ook doorgeven hoe ik het terug moet sturen?
Hi @wierook2
Bij deze heb ik de opzegging voor de SmartWifi pods doorgevoerd. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Een retourdoos komt jouw kant op. Hierin kan je de SmartWifi pods kosteloos retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren.
Ook de bestelling voor een enkele SmartWifi pod is geregeld. Hiervan ontvang je eveneens een bevestiging per e-mail.
Ik wil ook graag de WIFI pods opzeggen. Kunt u dat voor mij regelen?
Groetjes Fokelien
Hoi @Fokelien71,
Zie mijn reactie in dit topic 🙂
Ook ik ben al drie kwartier bezig om mijn wifi pods met onmiddellijke ingang op te zeggen. Ben er een beetje klaar mee. Zal wel aan mijn leeftijd liggen.
Goedemiddag @Hotberg
Wat jammer dat het je niet zelf lukt de Smart Wifi pods op te zeggen.
Ik heb het draadje van je overgenomen en dit voor je in orde gemaakt 🙂 Via e-mail stuur ik je de bevestiging van deze opzegging.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.