Beste medewerkers van Ziggo,
Ik wil graag de door mij gehuurde SmartWifi pod 5 retourneren.
Sinds er hier een Sagemcom-modem actief is, werkt die pod minder tot niet (ja, stappenplan doorlopen).
Ding gaat er gewoon uit.
Ik hoor wel wat er van mij verwacht wordt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!
Hi @CreativeS, goedemorgen!
Bij deze heb ik de huur op de SmartWifi Pod voor je opgezegd. Je krijgt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je van ons een retourdoos waarin je de SmartWifi Pod naar ons kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijs van Post NL wel even goed te bewaren. Meer informatie over het retourneren van apparatuur vind je op deze pagina.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @CreativeS, goedemorgen!
Bij deze heb ik de huur op de SmartWifi Pod voor je opgezegd. Je krijgt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je van ons een retourdoos waarin je de SmartWifi Pod naar ons kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijs van Post NL wel even goed te bewaren. Meer informatie over het retourneren van apparatuur vind je op deze pagina.
Ik heb de mail ontvangen. Bedankt @Cecilia !
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.