Vraag
Reacties
Oplossing
CreativeS
Level 14

SmartWifi pod retourneren

Beste medewerkers van Ziggo,

 

Ik wil graag de door mij gehuurde SmartWifi pod 5 retourneren.

Sinds er hier een Sagemcom-modem actief is, werkt die pod minder tot niet (ja, stappenplan doorlopen).

Ding gaat er gewoon uit.

 

Ik hoor wel wat er van mij verwacht wordt.

0 Kudos
Oplossingen

Lukt het aanpassen van je abonnement niet?

Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @CreativeS, goedemorgen!

Bij deze heb ik de huur op de SmartWifi Pod voor je opgezegd. Je krijgt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je van ons een retourdoos waarin je de SmartWifi Pod naar ons kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijs van Post NL wel even goed te bewaren. Meer informatie over het retourneren van apparatuur vind je op deze pagina.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @CreativeS, goedemorgen!

Bij deze heb ik de huur op de SmartWifi Pod voor je opgezegd. Je krijgt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je van ons een retourdoos waarin je de SmartWifi Pod naar ons kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijs van Post NL wel even goed te bewaren. Meer informatie over het retourneren van apparatuur vind je op deze pagina.

CreativeS
Level 14
Topicstarter

Ik heb de mail ontvangen. Bedankt @Cecilia !