1
Vraag
2
Reacties
JPB

Level 2
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

SmartWifi pod: "pod is toegewezen aan anderen gebruiker"

IK wi mijn 2 SmartWifipods installeren, maar krijg de melding "pod is toegewezen aan anderen gebruiker".

Hoe nu verder?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3200Posts
  • 572Oplossingen
  • 750Likes

Hi @JPB,

Zo heb je natuurlijk weinig aan de nieuwe pods. Lastig dat deze pods zijn toegewezen aan anderen gebruikers.

Bedankt voor de serienummers, ik heb een verzoek ingediend om de toewijzing ongedaan te maken. Binnen enkele dagen word je per SMS geïnformeerd; daarna kun je alsnog aan de slag met de installatie.

Alvast veel succes daarbij 🙂

Bekijk in context

JPB
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt voor je snelle reactie.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 3486Posts
  • 151Oplossingen
  • 2447Likes

Dag @JPB 

Zijn het Ziggo SmartWifi Pods gehuurd of gekocht via Ziggo of gekocht op Marktplaats?

Als ze via Marktplaats zijn gekocht, dan kán het zijn dat de vorige eigenaar ze niet correct heeft afgemeld. Als ze door de vorige eigenaar zijn gehuurd van Ziggo, dan is de enige weg uw geld terug vragen.

Maar om geen voorbarige conclusies te trekken en zeker te weten hoe of het zit, kunt u de serienummers van de pods bij uw profiel zetten. Een moderator kan dan  zien hoe of het zit.

JPB
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Mod edit. Serienummers verwijderd.

JPB
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

de nummers heb ik in mijn profiel gezet.

de pods heb ik in bruikleenvan .

Zoggo.

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3200Posts
  • 572Oplossingen
  • 750Likes

Hi @JPB,

Zo heb je natuurlijk weinig aan de nieuwe pods. Lastig dat deze pods zijn toegewezen aan anderen gebruikers.

Bedankt voor de serienummers, ik heb een verzoek ingediend om de toewijzing ongedaan te maken. Binnen enkele dagen word je per SMS geïnformeerd; daarna kun je alsnog aan de slag met de installatie.

Alvast veel succes daarbij 🙂

JPB
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt voor je snelle reactie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic