IK wi mijn 2 SmartWifipods installeren, maar krijg de melding "pod is toegewezen aan anderen gebruiker".
Hoe nu verder?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @JPB,
Zo heb je natuurlijk weinig aan de nieuwe pods. Lastig dat deze pods zijn toegewezen aan anderen gebruikers.
Bedankt voor de serienummers, ik heb een verzoek ingediend om de toewijzing ongedaan te maken. Binnen enkele dagen word je per SMS geïnformeerd; daarna kun je alsnog aan de slag met de installatie.
Alvast veel succes daarbij 🙂
Bedankt voor je snelle reactie.
Dag @JPB
Zijn het Ziggo SmartWifi Pods gehuurd of gekocht via Ziggo of gekocht op Marktplaats?
Als ze via Marktplaats zijn gekocht, dan kán het zijn dat de vorige eigenaar ze niet correct heeft afgemeld. Als ze door de vorige eigenaar zijn gehuurd van Ziggo, dan is de enige weg uw geld terug vragen.
Maar om geen voorbarige conclusies te trekken en zeker te weten hoe of het zit, kunt u de serienummers van de pods bij uw profiel zetten. Een moderator kan dan zien hoe of het zit.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @JPB
Zijn het Ziggo SmartWifi Pods gehuurd of gekocht via Ziggo of gekocht op Marktplaats?
Als ze via Marktplaats zijn gekocht, dan kán het zijn dat de vorige eigenaar ze niet correct heeft afgemeld. Als ze door de vorige eigenaar zijn gehuurd van Ziggo, dan is de enige weg uw geld terug vragen.
Maar om geen voorbarige conclusies te trekken en zeker te weten hoe of het zit, kunt u de serienummers van de pods bij uw profiel zetten. Een moderator kan dan zien hoe of het zit.
Mod edit. Serienummers verwijderd.
de nummers heb ik in mijn profiel gezet.
de pods heb ik in bruikleenvan .
Zoggo.
Hi @JPB,
Zo heb je natuurlijk weinig aan de nieuwe pods. Lastig dat deze pods zijn toegewezen aan anderen gebruikers.
Bedankt voor de serienummers, ik heb een verzoek ingediend om de toewijzing ongedaan te maken. Binnen enkele dagen word je per SMS geïnformeerd; daarna kun je alsnog aan de slag met de installatie.
Alvast veel succes daarbij 🙂
Bedankt voor je snelle reactie.
Hallo Erik,
Zou je mij ook kunnen helpen met het ongedaan maken van toewijzing van mijn 2 via via gekochte smartwifipods? Het gaat om de serienummers XBAK22081CAF en XBAK22081DB7
Groeten, Karst
Hi @Karst2103! Ik heb een aanvraag ingediend voor serienummer XBAK22081DB7 (moet nog gecheckt worden) maar die andere gaat niet. Dat is een huur-variant dus helaas!
Dankjewel alvast, Carlien! Een wijze les, geen pods via Marktplaats kopen.... Aan degen die geen huur is, heb ik dus niet veel aangezien er 1 aan het modem gekoppeld moet en de andere ik op de slaapverdieping wilde plaatsen..
Ja helemaal waar helaas @Karst2103 Je kan ze dan beter via ons kopen of toch in bruikleen nemen. Of zelf ergens nieuwe kopen! Dit is zonde 😞
Goedeavond,
Vorige week heb ik 2 smart wifi pods gekocht via marktplaats.
ik heb nu het zelfde probleem als hier boven vermeld dat de pods nog geregistreerd staan op een andere klant.
de klant waarbij ik ze gekocht heb is geen klant meer bij ziggo en heeft deze destijds zelf gekocht.
ook hij heeft ziggo meerdere keren hiervoor aan de telefoon gehad.
wij kwamen dan ook hier uit om het via een moderater te doen.
de S/N code’s van de pods:
XAAK10701975
XAAK10681BE1
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hiermee…
alvast bedankt!
@Mattywisse Indien ze werkelijk gekocht zijn door de vorige eigenaar, dan kan Ziggo ze vrijgeven.
Zijn ze in bruikleen gekregen van Ziggo of zijn ze gehuurd van Ziggo, dan kunnen ze niet worden vrijgegeven.
Blijf SVP in je eigen topic reageren, dan gaan er niet verschillende Ziggo medewerkers dubbele acties uitvoeren: Snart wifi pods ontkoppelen - Ziggo Community
Hi Carlien,
Weet jij hoelang het omhangen van de pod zou kunnen duren? Geen haast hoor, maar dan hoef ik niet iedere dag de status te checken 🙂
Groet, Karst
Sorry dat je nog geen terugkoppeling had gehad, @Karst2103 . Ik ben gelijk voor je op zoek gegaan naar een update.
Carlien gaf al aan dat XBAK22081CAF een huurpod is en dat deze dus niet vrijgegeven kan worden. Over die andere met serienummer XBAK22081DB7 was het niet duidelijk en dus heeft Carlien daar het verzoek voor ingediend om deze vrij te laten geven. Jammer genoeg is ook die WifiPod gekoppeld aan een andere klant in bruikleen. Dit zorgt ervoor dat we deze ook niet kunnen vrijgeven en dat de WifiPod bij het opzeggen van het abonnement of bij het opzeggen van de Pods, deze terug naar Ziggo moeten.
Super sorry dat ik we je met deze Pods niet kunnen helpen.
@Karst2103 Dit soort dingen kun je beter huren bij Ziggo, dan heb je ook onbeperkte garantie en als er nieuwe met nieuwe technieken komen, zeg je ze op en huurt de nieuwe, mocht je dat willen.
2 pods huren kost je € 2,50 per maand: Sneller Internet met Slimme Wifi-Versterkers | Ziggo
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.