1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Fredie

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

SmartWifi pod 5 gekocht in de kringloop. Hoe activeer ik deze 6-hoekige SmartWifi pod?

Ik heb een smart wifi pod inde kringloop in soest maar die moet volgens mij ontkoppeld worden ik heb al eerder er over bericht maar er kan er in de community niks van terug vindenIMG_8765.jpeg

**Moderator: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy**

Oplossingen

Wifipods overgenomen?

Heb jij wifipods van een ander overgenomen en wil je deze activeren? Neem contact met ons op via de chat. De medewerker checkt of de wifipod gekoppeld kan worden.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 1018Posts
  • 98Oplossingen
  • 431Likes

Dag @Fredie! Ik heb het serienummer opgezocht, alleen kunnen we deze niet loskoppelen. Zoals eerder benoemd kunnen we dat alleen wanneer de Pod gekocht is door de vorige eigenaar en dat is hier niet het geval. 

Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod wel?
Heeft de aanbieder de SmartWifi pod rechtstreeks via Ziggo gekocht? Dan kan diegene de pod ook weer verkopen. Let wel, de SmartWifi pod moet dan nog wel administratief losgekoppeld worden. Als dit namelijk nog niet is gebeurd, kun je de SmartWifi pod niet installeren. Neem dan via bovenstaande chat-optie contact met ons op. 

Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod van Ziggo niet?
De tweedehandse SmartWifi pod werkt niet in combinatie met jouw modem als de verkoper de SmartWifi pod heeft gehuurd van Ziggo. Een gehuurde SmartWifi pod blijft namelijk eigendom van Ziggo en is niet overdraagbaar. Vraag de verkoper of de pods gehuurd of gekocht zijn, zo voorkom je teleurstellingen.

Wat zijn de kosten als ik een SmartWifi pod wil lenen of kopen?
Onze SmartWifi pods leen of koop je. Vanaf 1,25 euro per maand heb je ze al in huis. De SmartWifi pod 5 kost 49,50 euro per stuk en bestel je eenvouidg zelf via Mijn Ziggo.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Meldingen
Aan Uit
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6625Posts
  • 239Oplossingen
  • 5198Likes

Dag @Fredie 

IMG_1306.jpegOmdat dit een openbaar forum is waar de hele wereld kan meelezen, is het niet toegestaan om privégegevens in uw bericht te plaatsen en dat geldt met name voor adresgegevens en e-mailadressen.

Als u klikt op de cirkel met de > dan verschijnt het menu rechts en kunt u binnen één uur na plaatsing van uw bericht uw reactie bewerken en uw persoonlijke gegevens verwijderen.

Mocht u niet (meer) in staat zijn dit te doen, dan zal een Ziggo-moderator deze gegevens verwijderen.

Een sticker met “Getest en in orde” is op zich al wonderbaarlijk omdat een kringloopwinkel nooit in staat is om een SmartWifi pod te testen.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34958Posts
  • 2575Oplossingen
  • 17571Likes

De SmartWifi pod kan alleen worden ontkoppeld als deze door de eerste eigenaar is gekocht. Is deze eerder in bruikleen toegestuurd, dan is ontkoppelen niet mogelijk en had de eerste eigenaar de pod naar Ziggo moeten terugsturen.

Een moderator (Ziggo-medewerker) komt binnenkort langs in dit topic en kan, indien mogelijk, de pod ontkoppelen.

Fredie
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Oke dank je wel daar wacht ik dan maar op

mvgroet,

Fredie

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6625Posts
  • 239Oplossingen
  • 5198Likes

@Fredie 

U moet nog wel even uw laatste afbeelding verwijderen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78831Posts
  • 5326Oplossingen
  • 23555Likes

@Fredie Haal ook nog even je ING afschrift weg uit je bericht, op de werkwijze zoals eerder omschreven onder je 1e bericht.

Je privégegevens zijn nu door heel de wereld te lezen en geeft perfecte informatie voor criminelen om je te bellen over je bankrekening waar iets niet goed mee is.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34958Posts
  • 2575Oplossingen
  • 17571Likes

@Wim C.  schreef:

@Fredie 

U moet nog wel even uw laatste afbeelding verwijderen.

@Bert  schreef:

@Fredie Haal ook nog even je ING afschrift weg uit je bericht, op de werkwijze zoals eerder omschreven onder je 1e bericht.

Je privégegevens zijn nu door heel de wereld te lezen en geeft perfecte informatie voor criminelen om je te bellen over je bankrekening waar iets niet goed mee is.

Inmiddels verwijderd door moderator.

Fredie
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik dat het er af gehaald is dank je wel

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34958Posts
  • 2575Oplossingen
  • 17571Likes

@Wim C.  schreef:

[...]

Een sticker met “Getest en in orde” is op zich al wonderbaarlijk omdat een kringloopwinkel nooit in staat is om een SmartWifi pod te testen.

Waarschijnlijk alleen gekeken of het lampje ging branden. Ja, dus OK.

Fredie
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja dat denk ik ook

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 1018Posts
  • 98Oplossingen
  • 431Likes

Dag @Fredie! Ik heb het serienummer opgezocht, alleen kunnen we deze niet loskoppelen. Zoals eerder benoemd kunnen we dat alleen wanneer de Pod gekocht is door de vorige eigenaar en dat is hier niet het geval. 

Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod wel?
Heeft de aanbieder de SmartWifi pod rechtstreeks via Ziggo gekocht? Dan kan diegene de pod ook weer verkopen. Let wel, de SmartWifi pod moet dan nog wel administratief losgekoppeld worden. Als dit namelijk nog niet is gebeurd, kun je de SmartWifi pod niet installeren. Neem dan via bovenstaande chat-optie contact met ons op. 

Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod van Ziggo niet?
De tweedehandse SmartWifi pod werkt niet in combinatie met jouw modem als de verkoper de SmartWifi pod heeft gehuurd van Ziggo. Een gehuurde SmartWifi pod blijft namelijk eigendom van Ziggo en is niet overdraagbaar. Vraag de verkoper of de pods gehuurd of gekocht zijn, zo voorkom je teleurstellingen.

Wat zijn de kosten als ik een SmartWifi pod wil lenen of kopen?
Onze SmartWifi pods leen of koop je. Vanaf 1,25 euro per maand heb je ze al in huis. De SmartWifi pod 5 kost 49,50 euro per stuk en bestel je eenvouidg zelf via Mijn Ziggo.

Buurman

Level 15
  • 1142Posts
  • 56Oplossingen
  • 1049Likes

Gelukkig is hier de miskoop voor de TS beperkt gebleven tot slechts € 2,50.

Er zijn er genoeg kopers van SmartWiFi pods voor het 10 voudige of zelfs meer de mist ingegaan op o.a. marktplaats met pods die achteraf eigendom (gehuurd) van Ziggo bleken. 

Fredie
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Jammer

dank je wel voor het controleren 

dan gaat ie de vuilnisbak maar in

mvg,