Ik heb een smart wifi pod inde kringloop in soest maar die moet volgens mij ontkoppeld worden ik heb al eerder er over bericht maar er kan er in de community niks van terug vinden
**Moderator: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy**
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb jij wifipods van een ander overgenomen en wil je deze activeren? Neem contact met ons op via de chat. De medewerker checkt of de wifipod gekoppeld kan worden.
Dag @Fredie! Ik heb het serienummer opgezocht, alleen kunnen we deze niet loskoppelen. Zoals eerder benoemd kunnen we dat alleen wanneer de Pod gekocht is door de vorige eigenaar en dat is hier niet het geval.
Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod wel?
Heeft de aanbieder de SmartWifi pod rechtstreeks via Ziggo gekocht? Dan kan diegene de pod ook weer verkopen. Let wel, de SmartWifi pod moet dan nog wel administratief losgekoppeld worden. Als dit namelijk nog niet is gebeurd, kun je de SmartWifi pod niet installeren. Neem dan via bovenstaande chat-optie contact met ons op.
Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod van Ziggo niet?
De tweedehandse SmartWifi pod werkt niet in combinatie met jouw modem als de verkoper de SmartWifi pod heeft gehuurd van Ziggo. Een gehuurde SmartWifi pod blijft namelijk eigendom van Ziggo en is niet overdraagbaar. Vraag de verkoper of de pods gehuurd of gekocht zijn, zo voorkom je teleurstellingen.
Wat zijn de kosten als ik een SmartWifi pod wil lenen of kopen?
Onze SmartWifi pods leen of koop je. Vanaf 1,25 euro per maand heb je ze al in huis. De SmartWifi pod 5 kost 49,50 euro per stuk en bestel je eenvouidg zelf via Mijn Ziggo.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Fredie
Omdat dit een openbaar forum is waar de hele wereld kan meelezen, is het niet toegestaan om privégegevens in uw bericht te plaatsen en dat geldt met name voor adresgegevens en e-mailadressen.
Als u klikt op de cirkel met de > dan verschijnt het menu rechts en kunt u binnen één uur na plaatsing van uw bericht uw reactie bewerken en uw persoonlijke gegevens verwijderen.
Mocht u niet (meer) in staat zijn dit te doen, dan zal een Ziggo-moderator deze gegevens verwijderen.
Een sticker met “Getest en in orde” is op zich al wonderbaarlijk omdat een kringloopwinkel nooit in staat is om een SmartWifi pod te testen.
De SmartWifi pod kan alleen worden ontkoppeld als deze door de eerste eigenaar is gekocht. Is deze eerder in bruikleen toegestuurd, dan is ontkoppelen niet mogelijk en had de eerste eigenaar de pod naar Ziggo moeten terugsturen.
Een moderator (Ziggo-medewerker) komt binnenkort langs in dit topic en kan, indien mogelijk, de pod ontkoppelen.
Oke dank je wel daar wacht ik dan maar op
mvgroet,
Fredie
U moet nog wel even uw laatste afbeelding verwijderen.
@Fredie Haal ook nog even je ING afschrift weg uit je bericht, op de werkwijze zoals eerder omschreven onder je 1e bericht.
Je privégegevens zijn nu door heel de wereld te lezen en geeft perfecte informatie voor criminelen om je te bellen over je bankrekening waar iets niet goed mee is.
@Wim C. schreef:
U moet nog wel even uw laatste afbeelding verwijderen.
@Bert schreef:
@Fredie Haal ook nog even je ING afschrift weg uit je bericht, op de werkwijze zoals eerder omschreven onder je 1e bericht.
Je privégegevens zijn nu door heel de wereld te lezen en geeft perfecte informatie voor criminelen om je te bellen over je bankrekening waar iets niet goed mee is.
Inmiddels verwijderd door moderator.
Ik dat het er af gehaald is dank je wel
@Wim C. schreef:
[...]
Een sticker met “Getest en in orde” is op zich al wonderbaarlijk omdat een kringloopwinkel nooit in staat is om een SmartWifi pod te testen.
Waarschijnlijk alleen gekeken of het lampje ging branden. Ja, dus OK.
Ja dat denk ik ook
Dag @Fredie! Ik heb het serienummer opgezocht, alleen kunnen we deze niet loskoppelen. Zoals eerder benoemd kunnen we dat alleen wanneer de Pod gekocht is door de vorige eigenaar en dat is hier niet het geval.
Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod wel?
Heeft de aanbieder de SmartWifi pod rechtstreeks via Ziggo gekocht? Dan kan diegene de pod ook weer verkopen. Let wel, de SmartWifi pod moet dan nog wel administratief losgekoppeld worden. Als dit namelijk nog niet is gebeurd, kun je de SmartWifi pod niet installeren. Neem dan via bovenstaande chat-optie contact met ons op.
Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod van Ziggo niet?
De tweedehandse SmartWifi pod werkt niet in combinatie met jouw modem als de verkoper de SmartWifi pod heeft gehuurd van Ziggo. Een gehuurde SmartWifi pod blijft namelijk eigendom van Ziggo en is niet overdraagbaar. Vraag de verkoper of de pods gehuurd of gekocht zijn, zo voorkom je teleurstellingen.
Wat zijn de kosten als ik een SmartWifi pod wil lenen of kopen?
Onze SmartWifi pods leen of koop je. Vanaf 1,25 euro per maand heb je ze al in huis. De SmartWifi pod 5 kost 49,50 euro per stuk en bestel je eenvouidg zelf via Mijn Ziggo.
Gelukkig is hier de miskoop voor de TS beperkt gebleven tot slechts € 2,50.
Er zijn er genoeg kopers van SmartWiFi pods voor het 10 voudige of zelfs meer de mist ingegaan op o.a. marktplaats met pods die achteraf eigendom (gehuurd) van Ziggo bleken.
Jammer
dank je wel voor het controleren
dan gaat ie de vuilnisbak maar in
mvg,
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.