1
Vraag
2
Reacties
Leon15

Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

SmartWifi op telefoon kan modem niet vinden

nieuw SmartWifi modem geïnstalleerd, smartwifi op telefoon kan de modem niet vinden?

ook werkt de wifi van de  printer niet, wifi heeft maar 4 apparaten meegenomen

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
BAM

Level 13
  • 844Posts
  • 54Oplossingen
  • 219Likes

hoi @Leon15 ,

 

Heb je wel je 'oude' SSID ( WiFi netwerk naam ) en wachtwoord in je nieuwe modem overgenomen? 

Zo niet, dan even doen  😁

 

Succes,

 

Bam

 

 

Bekijk in context

BAM

Level 13
  • 844Posts
  • 54Oplossingen
  • 219Likes

hoi @Leon15,

 

Wel zeker, je kunt dit het snelste doen via de Webbrowser.

Inloggen met je Ziggo account.

 

 

Succes,

 

Bam

 

Bekijk in context

8 Reacties 8
BAM

Level 13
  • 844Posts
  • 54Oplossingen
  • 219Likes

hoi @Leon15 ,

 

Heb je wel je 'oude' SSID ( WiFi netwerk naam ) en wachtwoord in je nieuwe modem overgenomen? 

Zo niet, dan even doen  😁

 

Succes,

 

Bam

 

 

Leon15
Topicstarter
Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan ik dat nu nog doen en hoe?

BAM

Level 13
  • 844Posts
  • 54Oplossingen
  • 219Likes

hoi @Leon15,

 

Wel zeker, je kunt dit het snelste doen via de Webbrowser.

Inloggen met je Ziggo account.

 

 

Succes,

 

Bam

 

Ed de g

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb hetzelfde probleem. Kan ik ook geholpen worden?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5815Posts
  • 690Oplossingen
  • 2432Likes

Natuurlijk @Ed de g

 

Zou je jouw probleem zo concreet mogelijk hier willen uitleggen?

Ed de g

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb dit weekeinde de nieuwe smartwifi modem geïnstalleerd. Alles werkt weer prima alleen de vaste telefoonlijn werkt niet. Ik krijg geen kiestoon. In mijn gegevens staat bij het modem; telefonie uitgeschakeld

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 140Oplossingen
  • 785Likes

Dat is een duidelijk verhaal @Ed de g, laten we samen hiernaar gaan kijken! Ik zie alleen geen gegevens van je in het Community account staan, zou je de postcode en het huisnummer willen invullen bij je persoonlijke gegevens? Dan kan ik het abonnement erbij pakken en kijken waarom de telefonie uitgeschakeld staat. 

puppie

Level 17
  • 2679Posts
  • 67Oplossingen
  • 1091Likes

@Ed de g en @Danitsja dit is een heel ander probleem dan @Leon15 heeft.

vervelend dat topics zo gekaapt worden die niks met elkaar te maken hebben en waar de oplossingen dus ook heel verschillend zijn.

Topics splitsen is de juiste oplossing.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic