Gister mijn nieuwe SmartWifi proberen aan te sluiten ter vervanging Ubee. Werkte niet - na een uur groen lampje, maar geen wifi, geen internet via bedraad. Ziggo gebeld en na een uur opgegeven. Monteur kan pas vrijdag.
status nu: geen wifi, soms bedraad internet maar met 1 aansluiting tegelijk! Niet mogelijk om bedraad in te loggen op modem zelf. Vanuit Ziggo zien ze modem gewoon online. Iemand nog een idee? Een hele week geen internet is heel vervelend, ook ivm werk
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @BDN
Na het aansluiten van het modem, wat heb je precies aan het modem gedaan om verbinding te maken?
Als je vorige modem in bridge-modus stond, dan staat dit modem ook in bridge. Dit wordt via de Ziggo-server ingesteld zodra het modem on-line is en geactiveerd wordt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Staat je modem niet in bridge modus?
Misschien- maar hoe zie ik dat. Ik heb net kunnen inloggen via 192.168.100.1. Status is: draadloos uitgeschakeld, router status.
Maar geen idee waar ik kan checken of ie in bridge staat en waar ik dat dan kan aanpassen
En ziggo support zou m gister uit bridge hebben gehaald…
Ik heb zelf geen ervaring met bridge, maar heb hier gelezen dat je ledcdan groen brand. Normaliter brand de led op je conbectbox wit.
Dag @BDN
Na het aansluiten van het modem, wat heb je precies aan het modem gedaan om verbinding te maken?
Als je vorige modem in bridge-modus stond, dan staat dit modem ook in bridge. Dit wordt via de Ziggo-server ingesteld zodra het modem on-line is en geactiveerd wordt.
Gefixed - modem bleek toch nog in bridge te staan. Externe router teruggezet naar factory settings, en nu werkt het weer
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.