Kan ik een vervangende coaxkabel met 2 F-connectoren geleverd krijgen door Ziggo, ipv de meegeleverde met 1 F-connector?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dank voor jullie reacties, ik zal een verzoek indienen voor een monteur.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @Theo5 ,
Kan je een foto maken van het AOP?Waarschijnlijk gebruik je een oudere splitter, die dan ook vervangen moet worden.Dan kan je wel de kabel gebruiken die je hebt gekregen.
Beste Visser,
Dank voor uw snelle antwoord.
Bijgaand de foto van mijn AOP (= deTratec FRA-752/N versterker in de meterkast met 5x F-connector.
De Ziggo monteur heeft het zo in 2008? gemonteerd. Het vervangende SmartWifi modem heb ik nu verbonden met de bestaande coaxkabel (met 2 F-connectors), alleen die kabel heeft een kleinere doornede dan de (voor mijn situatie) verkeerd geleverde in het pakket.
Dit is verouderd aansluitmateriaal.
Een monteur kan dit het beste plaatsen:
TRIZ AOP
POA 254
F-F kabel van splitter naar modem.
F-F kabel van splitter naar versterker.
Afsluitweerstand op modemaansluiting van de versterker die niet meer gebruikt word.
Dat is gratis in principe.
je bent je ervan bewust dat het POA 254 maar 1 F connector uitgang heeft
voor de andere zou een iec naar f verloop moeten komen of een iec naar f kabel
Ah ja, dat was ook zo.
Ik kan het helaas niet meer aanpassen, maar de monteur komt daar wel uit neem ik aan:)
en indien er gebruik word gemaakt van een mediabox xl mag je geen 254 plaatsen
@Gio2903 Nee, maar die mag de monteur dan eigenlijk ook wel meteen vervangen:)
En de pace trouwens ook.
meteen kan niet, kan wel besteld worden uiteraard 🙂
een xl omruilen naar next (mini) kost 19,95
een pace/humax/ci+ omruilen naar next (mini) is gratis
maar @ ts, laat inderdaad even een monteur komen om het aop te vervangen
@Gio2903 ,
Pace /humax naar next is ook niet altijd gratis. Vaak kost dat 7,50 extra door de overstap naar het nieuwe portfolio.
Dank voor jullie reacties, ik zal een verzoek indienen voor een monteur.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.