Vraag
Reacties
Oplossing
-Speedy-
Level 3

SmartWifi modem (connectbox) vervangen .

Goedemorgen graag zou ik mijn huidige SmartWifi modem (connectbox) vervangen voor de Ubee 1318ZG

Mijn huidige Connect box geeft problemen deze valt regelmatig spontaan uit modem lijkt ook vrij warm het modem staat in vrije ruimte met goede ventilatie moet hem regelmatig handmatig opstarten. ik zou graag de Ubee 1318ZG ontvangen omdat deze ipv6 heeft in bridge modes mijn huidige modem geeft ook problemen met gamen(latency) in de connect box zit een puma chipset die heeft de Ubee 1318ZG niet na het forum door te hebben gelezen blijkt dat ik veel beter uit de voeten zou moeten kunnen met de Ubee 1318ZG ik heb geen modem met wifi nodig.Ook ik zou graag een beroep willen doen om mijn modem eindelijk te vervangen het het liefst dan voor de Ubee 1318ZG zonder dat mijn abbonement dan omhoog moet Alvast Vriendelijk Bedankt

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
42 Reacties 42
Johnnydef
Level 2

Sorry dat ik niet een eigen topic aangemaakt heb. Zal ik dat dan doen?

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Johnnydef

Het probleem dat je hier omschrijft in dit topic, komt niet vanuit je modem. Het UBEE modem zou daar ook geen verschil in maken.

Als je support nodig hebt vanuit de Community voor het verbeteren in het behalen van de maximale kwaliteit uit streaming voor je high-end audio en TV, dan kun je hiervoor een eigen topic aanmaken.

Onze leden kunnen dan binnen de huidige situatie jou voorzien van expertise en hun tips.

0 Kudos
Johnnydef
Level 2

Bedankt

0 Kudos